سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پرایمرهای قیری آبی و حلال در گلشهر

نظر

 خرید پرایمرهای قیری آبی و حلال در گلشهر : پرایمر امولسیونی (قیری) ، محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است و در هنگام اجـرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی ، بتنی ، آجـری ، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد . این محصول پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود و تا اندازه زیادی سطح را عایق می کند . پرایمر امولسیونی (قیری) در صورت اجرا در دو لایه سطح را کاملاً عایق و ضد آب می نماید، ولی عموماً پرایمر امولسیونی (قیری) به عنوان لایه زیرآیند برای اجرای عایق امولسیونی به کار می رود.??????? پرایمر قیری پایه آب محصولی تک جزئی بر پایه قیر اصلاح شده و رزین های امولسیونی سرد اجرا و قابلیت رقیق شدن با آب و چسبندگی مناسب جهت ایجاد پوشش آب بند مشکی رنگ و محافظتی قدرتمند و پر کاربرد در برابر خوردگی بتن سازه های مدفون و نیمه مدفون می باشد.

خرید پرایمرهای قیری آبی و حلال در گلشهر

همچنین پرایمرهای قیری آبی و حلال قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح بتنی و فلزی را پیش از اجرای برای زیر سازی ایزوگام دارا می باشد. محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با حلال های هیدروکربنی (نفتی) را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی، بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد که پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. این محصول از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدهای ضعیف، بازهای ضعیف، آب های حاوی کلر و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است. این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودرهای خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده هم از خواص آب بندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی برخوردار خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر پلیمری کشسان نانو قیر پلیمری کشسان نانو, انواع عایق های قیری

استفاده از قیر با هدف عایق سازی مشکلاتی را به همراه دارد نظیر غیر مجاز بودن عایق کاری بر روی سطوح مرطوب ، زیرا در غیر این صورت حبابهایی در زیر قشر عایق کاری تشکیل می‌شود که با گرم و سرد شدن هوا و حرکات جزئی اجزای ساختمان و یا وارد شدن ضربه به سطوح عایق، ممکن است دچار پارگی و صدمه گردند.