سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع عایق نسوز صنعتی ضد حرارت

نظر

 

 

عرضه انواع عایق نسوز صنعتی ضد حرارت : ازجمله کاربردهای این محصول صنعتی، استفاده در سطوح مختلف کوره‌های با حرارت بالا، عایق سقف برای کوره‌های پوششی، عایق پوسته‌ های ریخته‌ گری، عایق رولرهای مورد استفاده در کوره‌های حرارتی، تغییر شکل‌دهنده‌ها و لوله‌های حرارتی مورد استفاده در صنایع پتروشیمی است. عایق نسوز  ، جهت رسیدن به نقطه مطلوب و طراحی بهتر محصول مورد نیاز، اطلاعات دقیق محل استفاده و بررسی پارامتر های مورد نظر می تواند کمک شایانی به ترکیب و مهندسی مواد نماید تا بتوانیم بهترین محصول عایقی را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم. این کامپوزیت ها گاهی اوقات به عنوان استوار کننده و قطعه ضد سایش و حتا یک قطعه تزیینی مورد مصرف واقع می شود و مبحث عایق بودن محصول برای مصرف کننده مهم نمی باشد. خانواده کامپوزیت ها بدلیل کیفیت بالا ، قیمت مناسب ،سازگاری با طبیعت و قابلیت های فراوان دیگر بهترین انتخاب صنایع مختلف هستند.

عرضه انواع عایق نسوز صنعتی ضد حرارت

عایق سلولزی از قدیمی ترین مواد اولیه برای ایجاد عایق حرارتی نسوز است. آن را اغلب از موادی همچون کاغذ، چوب و سایر مواد سلولزی می سازند. برای ساخت آلیاژ مناسب از چسب های قوی استفاده می شود که در برابر آتش سوزی مقاوم هستند. به همین خاطر در صنایع مختلف طرفداران خاص خودش را دارد. عایق های سلولزی مقاومت زیادی دارند، به همین دلیل بسیاری از افراد آنها را برای استفاده مجدد بازیافت می کنند. عایق های حرارتی نسوز قیمت و جنس های مختلفی برای ارائه به بازار دارند. آنها به خصوص در قالب صنعتی خود حرارت های بسیار بالا را هم تاب می آورند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نسوز حرارتی عایق نسوز حرارتی, انواع پوشش حرارتی

انواع عایق نسوز صنعتی که به معرفی آنها می پردازیم عبارتند از :

  1. عایق سرامیکی
  2. عایق سلولزی
  3. عایق پشم سنگ
  4. عایق پشم شیشه یا فایبرگلاس
  5. بردهای نسوز سرامیک
  6. کاغذ نسوز سرامیکی.

عایق نسوز سرامیکی در صنایع مختلف مانند کوره‌ های تابشی، پیش‌گرمکن، القایی و الکتریکی، برای درزگیری مدل‌ های مختلف داکت پتروشیمی و لوله‌ های صنعتی استفاده می‌شود. این عایق‌ ها قابلیت انعطافی خوبی دارند و به راحتی شکل می‌ پذیرند. همچنین نسبت به سایر عایق‌ های نسوز قیمت مناسب‌تری دارند. این نوع از عایق به صورت‌های مختلفی متناسب با نیاز بازار عرضه می‌شوند که می‌توان به شکل‌ های پتوی سرامیکی، تخت? سرامیکی، الیاف فله‌ای و مدول سرامیکی اشاره کرد. مواد اولیه ای که در ساختار مواد نسوز به کار میروند سبب هدایت کردن آن ها به یکی از دسته های دیرگداز می شوند. به عنوان مثال می توان مواد اولیه در مواد نسوز را به چهار دسته اساسی که شامل مواد اسیدی، مواد قلیایی، مواد عایق و مواد ویژه می شوند، تقسیم بندی کرد.