سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری و ساخت آسفالت با قیر امولسیونی

نظر

عایق کاری و ساخت آسفالت با قیر امولسیونی : قیر 60/70 به علت خاصیتی که دارد، نسبت به دیگر قیرها متقاضیان بیشتری را برای خرید جذب می‌کند. کاربردهای بسیار بالای قیر روکشی باعث شده تا تقاضای این محصول در بازار مصالح ساختمانی به نسبت باقی قیرها زیادتر باشد. بنابراین شرکت مصالح ساختمانی شیمی عایق، به عنوان نماینده بسیاری از تولید کنندگان مصالح در سطح ایران، اقدام به ارائه این محصول به قیمت درب کارخانه می‌نماید.

عایق کاری و ساخت آسفالت با قیر امولسیونی

از موارد مصرف قیر شل و مخلوط بشکه ای و نفت جی استفاده در عایق کاری و ساخت آسفالت می باشد و بعلت چسبندگی بالای قیر شل 60/70 در لایه اول قیر گونی و استفاده از قیر شل در چسباندن ایزوگام به سطح زمین یا دیوار سازه ها می باشد. اصولا برای ساخت آسفالت از قیر شل 6070 فله ای استفاده میگردد بدین ترتیب که قیر بصورت تانکری از محل تولید قیر به کارخانه آسفالت حمل و در مخازن نگهداری قیر دپو گردیده و بتدریج  به مصرف می رسد ولی در مناطقی که کارخانه آسفالت وجود ندارد و قصد تهیه آسفالت بصورت دستی باشد از قیر شل بشکه ای استفاده می گردد تا در همان بشکه های فلزی داغ گردیده و بمصرف برسد. شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت قیر کرج تهران بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده قیمت قیر شل بشکه ای آمادگی خود را جهت اعلام داشته و مشتریان عزیز جهت کسب قیمت قیر شل بشکه ای با مشاورین فروش تماس حاصل فرمایند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق امولسیونی قیری عایق امولسیونی قیری, عایق های قیری

برای انجام عمل امولسیون قیر از آب و امولسیفایر استفاده می‌شود، قیرهای امولسیونی به‌صورت مایع بوده و ویسکوزیته کمی دارند. استفاده از امولسیون‌ها برای انجام عملیات عمرانی حمل، نگهداری و مصرف قیر در دمای پایین را امکان‌ پذیر می‌کند. این نوع قیر را به‌وسیله‌ی تانکر، کامیون، بشکه و یا تریلر به مناطق دوردست برده و استفاده می‌کنند. از قیر نوع امولسیون در دمای محیط 5 تا 80 درجه سانتی‌گراد و روی روسازی‌های مرطوب می‌توان استفاده کرد. با توجه به حالت مایع قیر امولسیونی، نیازی به گرم کردن آن، پیش از استفاده نیست. به علت مصرف قیر به‌صورت سرد در عملیات عمرانی، قیر امولسیون به قیر دوستدار محیط‌زیست معروف است. این نوع قیر را می‌شود برای آسفالت جاده‌ها با ضخامت کم، استفاده کرد، به دلیل اینکه سرعت پخش بالایی دارد، در مدت‌زمانی کم خشک شده و عملیات آسفالت نیز سریع انجام می‌ شود. قیر از نوع امولسیون در زمان حمل، انبار و استفاده آتش نگرفته و از ایمنی مناسبی برخوردار است. پس از استفاده از رنگ قهوه‌ای به سیاه تغییر رنگ داده و به این ترتیب جاده برای تردد خودروها، آماده است.