سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید عایق صوتی دیوار مشترک آکوستیک

نظر

خرید عایق صوتی دیوار مشترک آکوستیک : یک عایق خوب باید از چگالی مناسب بهره مند باشد تا بتواند حالت آکوستیک خود را حفظ نماید. از این رو قبل از خرید عایق صوتی باید از استاندارد بودن چگالی و ضخامت آن مطمئن شوید. شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را با تنوع بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شما با توجه به مکان مورد نظر و میزان سر و صدا می توانید نسبت به خرید عایق صوتی ایده آل اقدام نمائید. برای مثال برای جلوگیری از انتقال سر و صدای تلویزیون، تلفن و مکالمات روزمره می توانید از عایق صوتی دیوار مشترک استفاده کنید. این عایق به صورت رولی یا تخته ای مورد استفاده قرار می گیرد و آرامش را برای ساکنین آپارتمان هایی که اتاق های آن ها دیوار به دیوار است، فراهم می کنند.

خرید عایق صوتی دیوار مشترک آکوستیک

یکی از مهم‌ ترین نکاتی که در انتخاب و خرید پنل آکوستیک و عایق‌های صوتی باید مد نظر داشت میزان هزینه‌ها آن است. قیمت این عایق‌ ها می‌تواند تحت تأثیر فاکتورها و پارامترهای مختلفی قرار داشته باشد. نوع عایق و جنس مواد تشکیل دهنده آنها، برنده و شرکت سازنده، هزینه‌های نصب و حمل‌ ونقل، حجم مواد خریداری شده، نرخ ارز و نوسانات آن، میزان عرضه و تقاضا و … از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌ توانند بر روی قیمت محصولات تأثیر داشته باشند. همانطور که محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه‌های ساختمانی نقش ویژه‌ ای در برآورد هزینه‌ها دارد لازم است که مساحت فضایی که قرار است عایق‌کاری شود به دقت محاسبه شود. عایق صوتی، توانایی پوشش صداها محیط داخلی، نسبت به نمای بیرونی آن است.یعنی میتوان از یک عایق صوتی مناسب برای پوشاندن و جلوگیزی از نفوذ، نویزهای صوتی وارد شده از خیابان یا صداهای فضای خارجی و یا بالعکس استفاده نمود.این فرآیند متکی به توانایی سطوحی خاص در ایجاد موانع صوتی است که مانع عبور سر و صدا از محیطی به محیط دیگر می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق آکوستیک عایق آکوستیک, انواع عایق صوتی و حرارتی

برای دستیابی به یک محیط ایزوله شده صوتی، امواج صوتی باید کاملا توسط سطح مواد استفاده شده در یک اتاق منعکس یا جذب شوند و این فرآیند بدون اینکه صدا به طرف دیگر منتشر شود صورت می پذیرد. یکی از اصلی‌ ترین فاکتورهایی که در انتخاب و خرید پنل آکوستیک و عایق صوتی نقش پررنگی دارد حجم و میزان آلودگی‌های صوتی محیط است. طبیعتاً میزان آلودگی‌های صوتی در ساختمان‌هایی که در کنار کارخانه‌ها، اتوبان‌ها، فرودگاه‌ها و … قرار دارند با میزان آلودگی صوتی در یک محیط مسکونی متفاوت است و این تفاوت می‌تواند در انتخاب نهایی عایق تأثیر ویژه‌ای داشته باشد.