سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع فوم درزگیر پلی اورتانی

نظر

قیمت انواع فوم درزگیر پلی اورتانی : محصول فوق یک فوم پلی اورتان است که برای درزگیری و آب بندی جاهای مختلف در ساختمان از جمله پنجره ها، قاب دور پنجره، لوله، دیوار و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. این فوم  عرضه شده و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و در میان محصولات مشابه با برندهای دیگر، جایگاه بالایی دارد. یکی از ویژگی های مهم این محصول خاصیت ضد آب و رطوبت بودن آن است و در محیط ها یا نقاط مجاور با آب و رطوبت مقاومت زیادی دارد. نکته مهم در مصرف این فوم این است که حتماً باید چند دقیقه قبل از استفاده بخوبی آن را تکان داده و بعد استفاده کرد. زمان خشک شدن این فوم بین 2 تا 4 ساعت است.

قیمت انواع فوم درزگیر پلی اورتانی

فوم درزگیر پلی اورتانی  ، یک فوم تک‌جزئی با ماندگاری و سرعت خشک شدن بالاست که جهت مونتاژ یا عایق‌کاری استفاده می‌شود. این فوم در مجاورت رطوبت هوا خشک می‌شود و برای درزگیری و پر کردن اتصالات ساختمانی و سایر صنایع، چسباندن مصالح ساختمانی از قبیل سنگ، بتن، فلزات و انواع پلاستیک‌ها مانند استایرن، فوم سخت پلی یورتان، پلی استر، PVC سخت کاربرد دارد. فوم درزگیر پلی اورتانی از جمله فوم های پلی اورتانی برند هلندی زتکس است که نقش پر کنندگی و عایقکاری دارد. در گذشته نصب و تثبیت چارچوب درب و پنجره ها با دردسر زیادی همراه بوده است چرا که برای این کار همواره به ابزار آلات خاص، حضور یک فرد ماهر و صرف زمان زیادی نیاز است اما امروزه برای این کار از فوم های پلی اورتانی استفاده می شود که از مزایای بسیاری برخوردار هستند. با مصرف این فوم ها، هزینه های مربوط به نیروی انسانی و ابزار آلات مورد نیاز کاهش می یابد. علاوه بر نصب و فیکس چارچوب ها، به محصولات برای عایق کاری نیز مناسب هستند و از نفوذ هوا و آب به محیط داخلی ساختمان جلوگیری می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزگیر پلی یورتان چسب درزگیر پلی یورتان, ماستیک پلی یورتان

اسپری فوم پلی یورتان ، یک نوع اسپری فوم محسوب می شود و برای درزگیری درب و پنجره ، پر کردن شکاف های بین دیوار استفاده می شود. همچنین از اسپری فوم پلی یورتان علاوه بر درزگیری درب و پنجره ، برای عایق گیری صدا (اسپری فوم پلی یورتان عایق صدا ) نیز استفاده می شود. به طور کلی اسپری فوم عایق صدا ، اسپری فوم عایق حرارتی ، اسپری فوم درزگیر نام هایی هستند که به اسپری فوم پلی یورتان اطلاق می شود.