سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای قیرگونی بهترین نوع قیر برای پشت بام

نظر

اجرای قیرگونی بهترین نوع قیر برای پشت بام : قیر بیش از 5 هزار سال است که برای خاصیت چسبندگی و ضد آب بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد و این یکی از قدیمی ترین مواد شناخته شده است که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.این مورد به ویژه در صنعت سقف بسیار محبوب است ، زیرا می تواند یک ساختار ضد آب ایجاد کند. قیر ماده ای سیاه ، چسبناک و ضد آب است که معمولاً برای عایق بندی پشت بام ها استفاده می شود.قیر محصول نفت است و از تصفیه نفت خام بدست می آید. تنوع قیر آن را به یکی از مصالح ساختمانی بسیار مورد نیاز در جهان تبدیل کرده است و سالانه بیش از 100 میلیارد تن در سراسر جهان استفاده می شود.نقل و انتقال این سیالات با استفاده از شیلنگ صنعتی انجام میگیرد.

اجرای قیرگونی بهترین نوع قیر برای پشت بام

با استفاده از بهترین نوع قیر برای پشت بام و اجرای قیرگونی می‌توان اقدام به عایق‌کاری پشت بام ساختمان کرد. قیرگونی نوعی روش عایق‌کاری به منظور ایزولاسیون بخش‌های مختلف بوده که در آن، گونی در بین لایه‌های قیر قرار گرفته و سبب انسجام و پایداری محصول خواهد شد. از جمله مزیت‌های استفاده از این روش می‌توان به اجرای بسیار ساده، دسترسی راحت به مصالح، مناسب برای فضاهای کوچک و غیره اشاره داشت. با این حال، با استفاده از بهترین نوع قیر برای پشت بام همچنان معایبی در این روش وجود خواهد داشت. از جمله اصلی‌ترین معایب آن می‌توان به خطرناک بودن قیر به علت داغی، پوسیدگی ناحیه قیرگونی به مرور زمان و همچنین پارگی به علت نشست‌های احتمالی سازه اشاره کرد. این قیر بخصوص در هنگام قرار گرفتن در بشکه مخصوص خود سفت می باشد و قیر خوب بدون از دست دادن خواص اصلی خود در مواد حلال ترکیب می شود. قیر زیر ایزوگام یک رنگ ثابت دارد و قابل تغییر رنگ نیست قابلیت ارتجاعی قیر را باید در نظر بگیریم و از آن بهره بگیریم. مقاومت و پایایی در برابر اسید باز مواد قلیایی و نمکی از خصوصیات بارز قیر زیر ایزوگام است. جالب است بدانید قیر حتی خواص ضد الکتریسیته نیز دارد به همین واسطه در هر طبقه جداگانه استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر پلیمری کشسان نانو قیر پلیمری کشسان نانو, انواع عایق های قیری

قیر های پالایشگاهی که با روش تقطیر حاصل می شوند میزان نفوذ پذیری آن ها بر حسب کیفیت روی بشکه حک شده است هرچه این میزان کمتر باشد بهتر است. موضوع دیگر اندازه گیری میزان نرمی و کشش قیر به هنگام گداختگی است اگر قیر نرم و روان نباشد در نقاط حساس نفوذ نمی کند. توجه به نقطه کشش شکست و نفوذ که هر سه این موارد قبلا تست شده اما می توانید مجددا امتحان کنید.