سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع عایق نانو رطوبتی در مهرشهر

نظر

عرضه انواع عایق نانو رطوبتی در مهرشهر  : عایق نانو یا عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است. فناوری نانو در تولید ایزوگام و تولید عایق رطوبتی نانو و با ترکیب شدن مواد مختلف در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانومتر و همچنین با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هواگذر و بر اثر تاثیراتی که روی سطح می گذارد, باعث افزایش طول عمر عایق رطوبتی نانو می گردد و به همین علت عایق رطوبتی نانو از نظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. عایق نانو محصولی توانمند و منحصر به فرد بر پایه رزین های آکرلیک می باشد .

عرضه انواع عایق نانو رطوبتی در مهرشهر

عایق رطوبتی نانو بهترین جایگزین برای عایقکاری به روشهای سنتی مانند ایزوگام می باشد . این نوع عایق در واقع پوششی آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری آب پایه, فرموله و تولید شده است و پس از خشک شدن کاملا آب بند می باشد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می‌شود که در عایق سازی ساختمان‌ها نیز گزینه‌های مختلفی پیش رو قرار داشته و افراد می‌توانند از انواع مختلف این عایق‌ها استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین آن‌ها عایق های نانو بوده که به بازار معرفی شده است. این عایق‌ها شامل عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق رطوبتی، عایق ضد تشعشع و عایق ضد خوردگی می‌شود. لازم است بدانید این نوع عایق از مواد پلیمری با فناوری نانو تولید شده به طوری که در فناوری نانو مواد مختلفی با یکدیگر ترکیب شده و عایقی با طول عمر بالا به دست آمده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی سفید نانو عایق حرارتی سفید نانو, عایق های نانو سفید

مزایای نانو عایق :

  1. جدیدترین و به روزترین عایق های حرارتی تولید شده با بهره گیری از فناوری نانو در دنیا هستند. میزان انتقال حرارت این نوع عایق ها بسیار پایین بوده و بازده بسیار بالایی دارند.
  2. این عایق ها ضد آب بوده و براساس ساختار شیمیایی ارگانوسیلان که یک ترکیب دوست دار طبیعت بوده و قابل حل در آب نیز هست, ساخته می شوند.
  3. عملکرد این عایق ها به صورت جذبی بوده و قابل اجرا هم در ساختمان های قدیمی و هم ساختمان های جدید است.
  4. این عایق ها قادرند به ریزترین منافذ جسم با ابعاد 5 الی 200 نانومتر نفوذ کنند و یک لایه پوششی برای جسم به عنوان نوعی پوشش ضد آب ایجاد کنند.
  5. جالب است بدانید که نانو عایق به شکل مایع است. این عایق تنها عایقی است که قابلیت نصب بر روی هر سطحی با هر نوع وسیله رنگ آمیزی را دارد. بنابراین با هزینه اندک و بدون تغییر در ظاهر ساختمان می توانید از اتلاف انرژی به کمک این عایق ها صرفه جویی کنید.
  6. یکی از خواص این عایق ها خاصیت چسبندگی بالای آن است که به خوبی تمامی سطح را پوشش می دهد و مانع از خوردگی آن ها می شود. در نتیجه یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش لوله های نفت و گاز و آب است.
  7. این نوع عایق ها قابلیت تنفس و چسبندگی بالایی دارند.
  8. اجرا و نصب راحتی دارند که نیاز به استفاده از حرارت ندارد.
  9. تقریبا در همه صنایع و برای همه جا کاربرد دارند.
  10. به راحتی بر روی سطوح می نشیند و بر عمق آن نفوذ می کند.