سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق سفید ضد رطوبت در سرویس ها

نظر

اجرای عایق سفید ضد رطوبت در سرویس ها : اجرای عایق‌ سفید از بهترین جایگزین‌ ها برای عایق‌های سنتی مثل قیر است و همین‌طور عایق‌هایی که برای پوشش حمام و انواع سقف استفاده می‌شده است. مشکلاتی اعم از عمر و ماندگاری کم، نداشتن انعطاف پذیری، مقاومت پایین در برابر تغییرات آب و هوایی و هزینه‌ های بالای نگهداری و تعمیرات عایق‌ های سنتی مانند قیر، موجب شده است عایق سفید که به سقف سفید نیز شهرت دارد جایگزین آن شود.

اجرای عایق سفید ضد رطوبت در سرویس ها

این نوع عایق رطوبتی فقط مختص استفاده در بام نیست و جهت پوشش نما و استفاده به عنوان عایق دیوارهای جانبی ساختمان نیز کاربرد گسترده ای دارد. عایق سفید بام خواص ویژه ای را برای سطوح ایجاد می کند. عایق رطوبتی بام را می توان با افزودن پیگمنت ها یا مستر رنگ های پایه آب، به رنگ دلخواه در آورد و به عنوان رنگ عایق از آن استفاده نمود. عایق سفید بام یکی از جدیدترین روش های آب بندی و جایگزین روش سنتی عایق بندی بام است. این نوع عایق ها جهت استفاده با آب ترکیب شده و همچنین کاملا با محیط زیست سازگار هستند. عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه آب است که مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شود. عایق سفید نانو به علت انعکاس نور خورشید از گرم شدن سطح جلوگیری می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا گرمای جزیره‌ای در شهر کاهش یابد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزگیر اکریلیک ماستیک درزگیر اکریلیک, چسب سفید آب بندی

عایق رطوبتی پلیمری سفید قابل استفاده به عنوان :

  •  عایق پلیمری دیوار
  •  عایق رطوبتی پلیمری پشت بام
  • عایق بندی سرویس های بهداشتی
  • عایق رطوبتی استخر
  • عایق بندی روف گاردن
  •  آب بند نمودن سطوح گالوانیزه
  • آزبست، سنگ، موزاییک
  • آب بند نمودن مخازن آب
  •  آب بند نمودن گنبد مساجد و سقف کارخانجات

عایق سفید که با نام بام سفید نیز شناخته می‌شود یک پوشش و عایق ضد آب است که بر پایه مواد پلیمری و آکریلیکی تولید شده و در کشورهای پیشرفته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این عایق از ویژگی‌ها و مزیت‌های متعددی برخوردار است و می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. ایزوگام سفید به جز کارایی و عملکرد منحصر به فردی که دارد در مقایسه با عایق‌های دیگر مانند قیر و پوشش‌هایی شبیه به آن، با صرفه‌تر و ارزان‌تر است. اجرای عایق سفید در ساخت و ساز باعث می‌شود که از هدر رفت انرژی به میزان 45 درصد در آپارتمان‌ها جلوگیری شود. هزینه ایزوگام سفید به مدل عایق و متراژ پشت بام بستگی دارد. همین طور عامل‌هایی مانند هزینه نصب آن، نگهداری و طول عمر ایزوگام که بر نرخ آن تاثیرگذار است.