سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محصول عایق رطوبتی پلیمری ساختمانی کرج

نظر

تولید محصول عایق رطوبتی پلیمری ساختمانی کرج : این محصول عایق رطوبتی پلیمری بر اساس رزین‌های اکریلیک آب پایه با بهترین فرمولاسیون روز دنیا و مواد اولیه آلمان و ترکیه تولید و ارائه می‌گردد. باندهای بین مولکولی عایق پلیمری پیوسته بوده و فاقد فضای آزاد می‌باشد. عایق پلیمری رطوبتی نانو اکریلیک در زمان بروز صدمات احتمالی در زمان بسیار کوتاه (کمتر از 48 ساعت) قابل ترمیم می‌باشد. به طور کلی هر کجا که محصولات آب بندی سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی به کار رفته استفاده می‌ شود. عایق رطوبتی پلیمری با نام ایزوپل پوششی رطوبتی هم شناخته می شود که نوعی عایق بر پایه ی آب است.

تولید محصول عایق رطوبتی پلیمری ساختمانی کرج

عایق های رطوبتی الیاف دار ، از دسته ی عایق های پلیمری دو جزئی هستند که با قابلیت انعطاف پذیری و کشسانی بالا برای آب بندی سطح های بتنی و غیر بتنی به کار می روند. عایق رطوبتی الیاف دار به صورت نیمه جامد بر روی سطح پخش می شود و بعد از خشک شدن ، لایه ای آب بند ، انعطاف پذیر و چسبنده ایجاد می کند. در طبقه بندی مواد آب بند ، این نوع پلیمر در دسته ی آب بند پلیمری دو جزئی قرار می گیرد. بر اساس نتایج بدست آمده ، عایق های رطوبتی پلیمری نسبت به عایق بندی های سنتی مانند قیر ، عمری طولانی تر و کارایی بهتری دارند. این نوع از عایق رطوبتی بدلیل اینکه با الیاف به کار می رود ، برای یکپارچه کردن سطوح و درز بندی هم کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, عایق بندی با عایق پلیمری

استفاده از عایق رطوبتی پلیمری درست مانند دیگر انواع عایق‌ها مزایای متعددی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان در لیست زیر خلاصه کرد:

  • تحمل فشار: این عایق‌ها می‌توانند فشارهای مثبت و منفی مختلف تا 7 اتمسفر را تحمل کنند.
  • بالا بودن سرعت اجرا: این نوع از عایق‌ها در مقایسه با عایق‌های سنتیسرعت اجرایی بسیار بالاتری دارند.
  • مقاومت بالا: نانو پلیمر در برابر بسیاری از حلال‌های شیمیایی مقاومت بالایی داشته و در کوتاه مدت آسیب و خسارت چندانی ایجاد نمی‌شود.
  • سازگاری بالا با محیط زیست: این نوع از عایق‌های رطوبتی هیچ‌گونه خطر و عوارض جانبی برای نیروهای انسانی در زمان استفاده و در درازمدت نخواهند داشت.
  • سازگاری با محیط‌های مرطوب: این عایق‌ها دارای خاصیت ضد جلبک و خزه هستند و می‌توانند در محیط‌های مرطوب و شرجی راندمان و عملکرد بسیاری خوبی داشته باشند.