سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق حرارتی بام و سقف در کرج

نظر

قیمت عایق حرارتی بام و سقف در کرج : قیمت عایق حرارتی بام می‌تواند بسته به عوامل مختلفی مانند نوع عایق، ضخامت، متراژ مورد نیاز، نوع ساختمان و منطقه جغرافیایی متغیر باشد. همچنین، عوامل مرتبط با نصب و کارگری نیز ممکن است در قیمت تأثیرگذار باشند. به طور کلی، عایق حرارتی بام با کیفیت بالا، هزینه بیشتری نسبت به انواع معمولی آن دارد، اما این هزینه می‌تواند با صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی برای سیستم‌ های حرارتی و خنک کننده ساختمان تا حدودی جبران گردد. برای دقیق‌ترین اطلاعات در مورد قیمت عایق حرارتی بام، بهتر است با تأمین کنندگان محلی یا پیمانکاران ساختمانی مشورت کنید. آنها می‌ توانند بر اساس نیازها و شرایط خاص شما، قیمت تخمینی را ارائه دهند و شما را در انتخاب بهترین گزینه برای بودجه خود راهنمایی کنند.

قیمت عایق حرارتی بام و سقف در کرج

همچنین، بهتر است در نظر داشته باشید که هزینه نصب و کارگری هم می‌تواند بخشی از هزینه کل عایق حرارتی بام را تشکیل دهد. عایق صوتی و حرارتی، پوششی است بر پایه رزین های پلیمری و دانه های میکرونی متخلخل که به جای خاک گچ یا سیمان کاری زیر گچ رویه استفاده  می شود. بعنوان عایق صوت و حرارت در ضخامت 2 تا 3 سانتی متر، انتقال صوت و حرارت را به صفر نزدیک می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی الاستومری

ویژگی های عایق رطوبتی حرارتی :

  • عایق رطوبتی حرارتی به گونه ای فرموله شده است که هیچ گونه آسیب شیمیایی به محیط زیست وارد نمی‌کند. بنابراین این رنگ‌ها را می توانید جز پوشش های دوستدار محیط تلقی کرد.
  • در زمان اجرای عایق رطوبتی حرارتی همواره انعطاف بالایی را در ساختار آن ها احساس خواهید کرد. بنابراین روند پوشش دهی شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
  • قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند و می‌توانند بر روی سطوح به بهترین شکل و در بلند مدت باقی بمانند.
  • روند اجرای چندان پیچیده ای ندارد و فقط کافی است از تجهیزات مناسب برای اجرای عایق رطوبتی استفاده کنید.
  • طول عمر بالای این رنگ ها باعث می شود تا شما در بلند مدت هزینه های اضافی برای پوشش دهی مجدد صرف نکنید.
  • شما میتوانید این نوع عایق رطوبتی را اگر بر روی سطوح قابل دسترس اجرا می کنید شستشو دهید. بنابراین سطح مورد نظر همراه تمیز و پاک باقی خواهد ماند.
  • شرایط جوی نامساعد مانند باد و باران و همچنین برف های سنگین نمی تواند ساختار عایق رطوبتی حرارتی را تحت تاثیر قرار دهد.