سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین خدمات کفسازی ساختمان با فوم بتن

نظر

بهترین خدمات کفسازی ساختمان با فوم بتن : به دلیل برخورداری از وزن سبک و سازگار با محیط زیست از فوم بتن به طور گسترده‌ای در ساخت‌وساز استفاده می‌شود. در همین حال، فوم بتن از ویژگی‌های مقاومتی نسبتاً بالا در برابر آتش، عایق حرارتی بالا، چگالی کم و مقاومت در برابر آب بهره می‌برد. علاوه بر این، فوم بتن دارای زمان سرویس دهی طولانی و نگهداری آسان است. اما باید بدانید که تنها توسط دستگاه فوم بتن ساخته می‌شود! دستگاه فوم بتن برای تولید و تامین مخلوط فوم بتن برای استفاده مستقیم در سایت‌های ساختمانی وسیله‌ای بسیار پرکاربرد است. بتن فوم که توسط میکسر فوم بتن ساخته می‌شود ماده‎ای سبک بوده و عایقی پیشرفته است. با کمک دستگاه فوم بتن، عامل فوم (فوم کفزا) می‌تواند به طور کامل و مکانیکی با خمیر سیمان مخلوط شود. سپس مخلوط از سیستم پمپاژ خارج می‌شود تا در محل ساخت ریخته شود.

بهترین خدمات کفسازی ساختمان با فوم بتن

فوم بتن درواقع یک نوع متریال جدید و به‌روز در دنیای ساخت و ساز به حساب می‌آید؛ گستره وسیع کاربرد و مزایای فوم بتن باعث شده تا روز‌به‌روز به تعداد استفاده کنندگان و طرف‌داران آن اضافه شود. اما لازم به ذکر است که بدانید هر محصولی در کنار دریای عظیمی از مزیت‌هایی که دارد، یک سری عیب‌هایی هم دارد که البته از کارایی و محبوبیت آن چیزی کم نمی‌کند؛ این موضوع درباره این متریال نیز صدق کرده که در این مقاله به اندک معایب فوم بتن اشاره خواهیم کرد. فوم بتن درواقع به ملاتی گفته می‌شود که از اجزای مختلفی ازجمله آب، سیمان، فوم کفزا (ماده‌ای است شیمیایی یا بر اساس پروتئین حیوانی که از سم یا شاخ حیوانات تشکیل می‌شود)، ماسه بادی یا ماسه نرم تشکیل شده باشد. ازجمله خصوصیات و ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به چگالی پایین، عایق صوتی، عایق حرارتی، نحوه اجرای سریع و آسان و هزینه مقرون‌به‌صرفه تمام شده آن اشاره کرد. همان‌طور که گفتیم فوم بتن یک نوع محصول و پوشش نوظهوری است که به تازگی قدم در عرصه ساختمان سازی گذاشته است؛ فوم بتن را با نام بتن سبک نیز می‌ شناسند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کفسازی با فوم بتن کفسازی با فوم بتن, بهترین خدمات گفسازی

از مهمرین مزایای فوم بتن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم حمل مواد اولیه به طبقات
  • عایق دار کردن تاسیسات موجود در کف ساختمان
  • مقاومت عالی در برابر یخ بندان و همچنین نفوذ آب
  • امکان پمپ کردن آن تا ارتفاع 50 متر از سطح زمین
  • مقاومت فوق العاده بالا در برابر آتش سوزی‌عدم انتقال حرارت آتش
  • ارزان‌تر از روش سنتی (بتن همراه با پوکه معدنی)
  • امکان ایجاد برش در سطح فوم بتن برای اجرا یا تعمیر کردن تاسیسات
  • عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی به دلیل وجود هوا و فضای متخلخل
  • وزن سبک (در حدود 400 تا 1700 کیلوگرم در متر مکعب دارند و همین باعث کاهش وزن کل سازه می‌شود.)
  • سرعت اجرای حدود 7 برابر بیشتر از روش سنتی (یعنی اگر با روش سنتی 80 متر مربع، کف‌سازی را اجرا شود با فوم بتن می‌توان به حدود 560 متر مربع مساحت در همان زمان رسید).