سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق پوشش انواع سقف های کامپوزیت

نظر

اجرای عایق پوشش انواع سقف‌ های کامپوزیت : انواع سقف‌ های کامپوزیت به علت سرعت بالا، سهولت نسبی اجرا، امکان اجرای همزمان چند سقف بدون نیاز به شمع بندی، قیمت مناسب و در عین حال ایجاد صلبیت بالای سقف، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. سقف‌ های کامپوزیت فلزی، از روش‌های اجرای سقف و کف با استفاده از ترکیب بتن با اسکلت فولادی هستند. در این روش، پس از نصب برشگیر بروی تیرهای فرعی، قالب‌ بندی سقف توسط تخته کوبی در بین تیرها و بدون نیاز به شمع‌بندی صورت می‌گیرد. در مرحله بعد، پس از جوش دادن پروفیل‌های ناودانی بر روی بال تیرهای باربر، شبکه‌ای از میلگردهای حرارتی بر روی پروفیل‌ها قرار داده می‌شود. سپس، عملیات اجرای سقف با بتن‌ریزی به عمق حدود هشت سانتی‌متر ادامه می‌یابد. پس از سفت شدن کامل بتن، قالب‌ها از زیر سقف برداشته می‌ شوند.

اجرای عایق پوشش انواع سقف‌ های کامپوزیت

اگر سقف و تیرهای خود را عایق بندی نکرده اید، برای هر دقیقه که از سیستم گرمایشی استفاده می کنید، هزینه زیادی را به صورت قبض انرژی برای شما محاسبه می شود. این وضعیت ایده آلی برای جلوگیری از اتلاف گرما و صرفه جویی در هزینه نیست، زیرا گرما بالا می رود و از پشت بام و تیرها خارج می شود. بنابراین وجود عایق سقف بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه، عایق کاری سقف و تیرهای شما یک روش گران قیمت نیست. اگر دسترسی به بخش زیرین خانه شما آسان است، مشکل نم ندارد و سقف مسطح نیست، به احتمال زیاد می توانید خودتان آن را عایق بندی کنید. در مواردی که مشکلات نم وجود دارد یا به سیستم عایق پیچیده تری نیاز است، باید از نصاب حرفه ای استفاده شود. عایق کاری سقف مسطح و فضاهای بام آلوده به رطوبت همیشه مستلزم مشاوره و کار یک متخصص است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش سقف حیاط خلوت پوشش سقف حیاط خلوت, عایق سقف در کرج

سقف کرومیت نوعی سقف تیرچه‌بلوک است که برای ساخت آن از تیرچه فلزی با جان باز استفاده می‌شود. کرومیت در سازه‌های فولادی اجرا می‌شود و نوعی سقف جدید است که از استحکام و یکپارچگی بالا برخوردار می‌باشد. سقف کرومیت در مقایسه با سایر سقف‌ها از مزایای بیشتری برخوردار است، ازاین‌رو از آن در سازه‌های مختلف استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که با استفاده از تیرچه‌های کرومیت می‌توان چندین سقف را به‌طور هم‌زمان بتن‌ریزی کرد و این کار ازنظر اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. تیرچه‌های کرومیت دارای حالتی ایستاده هستند و نیازی به شمع بندی در زیر سقف ندارند.