سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد بهترین عایق صوتی آکوستیک دیواری

نظر

کاربرد بهترین عایق صوتی آکوستیک دیواری : استفاده از عایق صوتی به منظور ایزوله کردن دیوارهای ساختمان ها نه تنها سبب ایجاد محیطی آرام در برابر خیابان های شلوغ و همسایه های پر سر و صدا می گردد، بلکه سیستمی بسیار حرفه ای برای عایق‌کردن استودیوها و اتاق های ضبط صدا نیز محسوب می شود. این صداگیرهای دیوار هم در برابر صداهای موجود در فضا و هم در برابر صداهای ناشی از ضربات مکانیکی مانند اسباب کشی ها مقاوم هستند. یکی از متریال هایی که در این نوع سیستم مورد استفاده قرار می گیرد، پشم سنگ می باشد که در حال حاضر از بهترین عایق های صداگیر محسوب می شود.

کاربرد بهترین عایق صوتی آکوستیک دیواری

خواص فیزیکی متفاوت و بازدهی بالای عایق صوتی باعث شده مهندسین و پیمانکاران عایق صوتی آکوستیک را به عنوان بهترین عایق صوتی انتخاب کرده و آن را جایگزین اصلی و بدون بازگشت عایق های جاذب صدای قدیمی مثل پشم سنگ، پشم شیشه و… بدانند. با کیفیت ترین انواع عایق صوتی را به صورت گسترده به عنوان یک عایق صوتی تضمینی تامین و به فروش برساند. عایق های صوتی این گروه با ساختار متفاوت، چگالی فوق العاده بالا و همینطور ضریب جذب بی نظیر یکی از کاربردی ترین انواع عایق صوتی برای مقابله با سروصداهای ناهنجار و آزاردهنده و ضد صدا کردن دیوار، کف و سقف محیط های مختلف است. همه انواع عایق های آکوستیک و تجهیزات آکوستیک سازی با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به فروش می رسند تا بتوانید بیشترین بازده را از عایق صوتی بگیرید. ما با سالها تجربه و فعالیت در این زمینه به خوبی نیازهای شما را درک می کنیم و سعی داریم با تامین بهترین انواع عایق صوتی رضایت شما عزیزان را به دست آوریم. عایق های انتخاب شده و خریداری شده باید دارای کیفیت مناسبی باشد تا بتواند به بهترین شکل فضای مورد نظر را از ورود و خروج صدا در امان نگه دارد. این عایق ها، به راحتی نصب می شوند و با توجه به وزن سبکی که دارند، کمترین بار را به ساختمان وارد می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم آکوستیک صدا فوم آکوستیک صدا, انواع پوشش صداگیر

مزیت اصلی کاستن نویز یک ساختمان افزایش رفاه ساکنان آن است. از پنل‌های آکوستیک زمانی استفاده می‌شود که پژواک یا رزونانس صدای یک اتاق بسیار قوی باشد. این موضوع ممکن است به‌خاطر مصالح به‌کار برده شده در ساختمان (شیشه، بتن یا فلز) و یا صرفاً به‌علت این که دکوراسیون خانه‌تان خیلی مینیمالیستی است رخ دهد. پژواک صدا اغلب این حس را ایجاد می‌کند که در پس‌زمینه صدای ناخوشایندی وجود دارد. اگر حجم صداها زیاد شود ممکن است پژواک تا حدی افزایش یابد که تمرکز ساکنان را به هم ریخته و باعث ایجاد خستگی در شما شود. از آکوستیک پنل‌ها برای ایجاد پارتیشن در دفاتر اداری و یا به‌عنوان کف‌پوش برای جذب صدا استفاده می‌شود.