سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق های صنعتی نسوز حرارتی در تهران

نظر

انواع عایق‌ های صنعتی نسوز حرارتی در تهران : عایق‌های نسوز، همانطور که از نام‌شان پیداست، دسته‌ای از عایق‌ها هستند که در مقابل آتش تحمل بالایی دارند. این عایق‌ها در دماهای بسیار بالا خواص فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ می‌کنند، دچار تغییر نمی‌شوند و نقطه ذوب مشخصی ندارند. اگر عایق های نسوز در دمایی بیشتر از حد تحمل خود قرار بگیرند ذوب یا شعله‌ور نمی‌شوند، بلکه ممکن است دمای بالا باعث نرم شدن آن‌ها شود. انواع عایق های نسوز از ترکیبات مختلف معدنی و صنعتی ساخته می‌شود که اصلی‌ ترین آن‌ها سیلیسیم (Si)، آلومینیوم (Al)، منیزیم (Mg) کلسیم (Ca)، کرم (Cr) و کربن (C) است. تحمل بالا این عایق های نسوز صنعتی و مقاومت آن‌ها در برابر آتش، باعث شده است که این عایق‌ها در صنایع مختلفی به کار برده شود. از انواع عایق های نسوز در صنایعی مانند پتروشیمی، فولاد، شیشه و سایر صنایع مرتبط با ذوب و ریخته گری استفاده می‌ شود.

انواع عایق‌ های صنعتی نسوز حرارتی در تهران

این محصول به صورت ورقه های تخته ای تولید می شود و اغلب در مشاغلی که به عایق حرارتی دمای بالا احتیاج دارند به کار می رود. گاه دمای تولید شده در این مشاغل به 1260 درجه سانتی گراد هم می رسد. اما مهمترین مزیت بردهای نسوز سرامیکی، مقاومت در برابر خوردگی گازهای داغ و ایستادگی در برابر شوک های حرارتی می باشد. مشاغل خاصی مانند پتروشیمی ها و کوره ها و دیگر مکان هایی که با حرارت بالا سر و کار دارند از این محصول فوق العاده در قالب صفحه استفاده می کنند.  عایق نسوز  ، جهت رسیدن به نقطه مطلوب و طراحی بهتر محصول مورد نیاز، اطلاعات دقیق محل استفاده و بررسی پارامتر های مورد نظر میتواند کمک شایانی به ترکیب و مهندسی مواد نماید تا بتوانیم بهترین محصول عایقی را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم. این کامپوزیت ها گاهی اوقات به عنوان استوار کننده و قطعه ضد سایش و حتا یک قطعه تزیینی مورد مصرف واقع می شود و مبحث عایق بودن محصول برای مصرف کننده مهم نمی باشد. خانواده کامپوزیت ها بدلیل کیفیت بالا ، قیمت مناسب ،سازگاری با طبیعت و قابلیت های فراوان دیگر بهترین انتخاب صنایع مختلف هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز عایق حرارتی نسوز, عایق حرارتی ایزوهم

در شهرهای صنعتی، به علت آب و هوای خاص، معمولا استفاده از دستگاه‌های مختلف برای سرمایش یا گرمایش محیط، در تمام طول سال دیده می‌شود برای همین استفاده از عایق حرارتی، برای جلوگیری از هدررفت این انرژی، بسیار ضروری است.  عایق‌ های حرارتی صنعتی که به آن‌ها عایق نسوز نیز می‌گویند، انواع مختلفی دارند. استفاده از این نوع عایق‌های صوتی و عایق نسوز، می‌تواند تا 60 درصد از هزینه‌های اتلاف انرژی را صرفه‌جویی کند. از معروف‌ترین انواع آن می‌توان به عایق حرارتی کوره صنعتی اشاره کرد.