سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای عایق های نانو رطوبتی در سازه ها

نظر

روش اجرای عایق های نانو رطوبتی در سازه ها : عایق رطوبتی لایه ای ضد آب است که در مکانهایی که رطوبت بالایی دارند و امکان نفوذ رطوبت در آن جا زیاد است استفاده می شود این لایه بخصوص در مکان هایی که دارای آبریز زیادی هستند مثل پشت بام،سرویس های بهداشتی، استخرها و حوض ها،مخازن ذخیره آب شرب،استخرهای شنا،استخرهای کشاورزی و استخرهای کارخانجات صنعتی  و... کاربرد بیشتری دارد. عایق نانو یک سیستم عایق بندی جدید هست که جایگزین ایزوگام و قیرگونی است این عایق به صورت مایع عرضه می شود و جهت عایق کاری پشت بام و نما و استخر و آبنما کاربرد دارد ،این عایق جدید محصولی توانمند و منحصر به فرد است که  بر پایه رزین های آکرلیک ساخته شده است ،این محصول بهترین جایگزین برای عایقکاری به روش های سنتی مانند ایزوگام و قیر گونی می باشد.

روش اجرای عایق های نانو رطوبتی در سازه ها

قبل از اجرای این محصول و عایق کاری باید سطح مورد نظر برای اجرا از وجود چربی ، آلودگی ، گرد و خاک ، روغن قالب ، رنگ و گل و لای و ... کاملا تمیز شود . نیاز است قبل از اجرا حتما سطح توسط فرچه یا فشار آب سطوح کاملا شسته و تمیز شوند . اجرای عایق نانو روی سطوح آلوده و به خصوص چرب مجاز نمی باشد و قطعا منجر به پوسته شدن و ورقه ورقه شدن آن خواهد شد . پیشنهاد می شود قبل از اجرای برای چسبندگی بیشتر یک لایه پرایمر آکرلیک روی سطح بتن اجرا شود . در مورد سطوح فلزی لازم است قبل از اجرای عایق رطوبتی ، ابتدا یک لایه ضد زنگ روی سطح فلز اجرا شود . پس از آماده سازی سطح توسط برس یا غلتک یا اسپری ، دو یا سه لایه روی سطح اجرا گردد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, انواع پوشش نانو سفید

لایه دوم پس از خشک شدن ظاهری لایه اول و درست زمانی که سطح کمی هنوز چسبنده است و یا به اصطلاح نوچ است, اجرا شود. توصیه می شود بین دو لایه حتما از مش فایبر گلاس استفاده شود تا به اصطلاح مسلح شود و مقاومت عایق بالا رود. میزان مصرف عایق رطوبتی سفید در سطوح عمودی و افقی متفاوت است . در سطوح عمودی به ازای هر متر مربع حدود 600 الی 800 گرم و در سطوح افقی به ازای هر متر مربع حدود 1 الی 1.5 کیلوگرم عایق رطوبتی مورد نیاز می باشد . همچنین نوع متریال سطح مورد نظر برای اجرا نیز در میزان مصرف عایق سفید تاثیر گذار است . به طبع روی سطوح صاف تر و یا سطوح فلزی مانند شیروانی ها مصرف نسبت به سطوع متخلخل مانند بتن کمتر است . توجه نمایید که عایق رطوبتی باید حداکثر در دو لایه اجرا شود و حداقل ضخامت اجرا باید 1 میلیمتر باشد .