سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از عایق رطوبتی نانو در سازه های بتنی

نظر

استفاده از عایق رطوبتی نانو در سازه های بتنی : به دلیل اینکه استفاده از این محصول بسیار آسان است، پیمانکاران زیادی در سرتاسر جهان برای عایق بتن از این محصول استفاده می کنند. زمانی که این محصول را بر روی سطح بتن  بزنید، عایق کریستال به درون بتن نفوذ می کند و شروع به ایجاد واکنش می کند و کریستال های رشته ای را در سازه بتنی ایجاد می کند تا مقاومت آن در برابر ًفشار شدید هیدرواستاتیک آب بالا ببرد. دو موضوع مهمی که برای استفاده از این محصول باید توجه کنید دمای هوا و رطوبت درون سازه بتنی است. برای استفاده از عایق رطوبتی کریستالی باید دمای هوا بین 5 الی 30 درجه سانتی گراد باشد؛ در غیر این صورت عایق در بتن به سختی مورد نظر نخواهد رسید. نکته دیگر که هنگام عایق بتن باید به آن توجه کنید وجود رطوبت در سازه بتنی است، در صورتی که درون سازه بتنی رطوبتی وجود نداشته باشد، باعث از بین رفتن خاصیت ضد آب بودن محصول بعد از 3 روز خواهد شد.

استفاده از عایق رطوبتی نانو در سازه های بتنی

محفظه ی داخلی بتن ها از حفره ها و فضاهای خالی کوچک و بزرگ تشکیل شده است که به اصطلاح به آن تخلخل می گویند. تخلخل موجود در درون محفظه بتن ها درصد بالایی از حجم بتن را شامل می شوند و تاثیر بسزایی در نفوذ آب دارند. وجود چنین خصلتی علاوه بر این که ویژگی بارز بتن ها به شمار می آید، به آن خاصیت نفوذ پذیری را می دهد. یعنی، یکی از قابل توجه ترین خصلتی که در این مورد می توان برای بتن ها بر شمرد، قابلیت نفوذ بالا در برابر رطوبت و نم می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, انواع عایق ضد خوردگی

مزایای عایق بتن :

*سهولت اجرا: تنها با آب مخلوط شده و به راحتی با تی،برس و یا با اسپری کردن اجرا می گردد.

*سهولت در حمل و نقل و نگهداری : این محصول در پاکتهای 25 کیلویی بسته بندی شده و شرایط نگهداری و انبارداری آن عینا مشابه سیمان می باشد.

*چسبندگی فوق العاده بالا : این عایق رطوبتی بر روی اغلب سطوح از جمله آجر، سنگ، بتن سیمانی، هر نوع بلوک سیمانی و سبک قابل اجرا می باشد.

*دوام بالا: این محصول ترکیبی از انعطاف پذیری پلیمر و سختی سیمان است که حاصل آن ملاتی است با دوام بالا که حداقل تا دمای منفی 10 درجه سانتی گراد بدون آسیب باقی می ماند.

مواد نانو بتن علاوه بر این‌که عمده‌ترین مشکل سطوح بتنی، یعنی جلوگیری از آب و رطوبت، به داخل سازه را می‌گیرد، در برابر حفظ مقاومت بتن در برابر انواع آلودگی‌های موجود، در شرایط جوی، که باعث شوره و سفیدک زدن سطح بتن می‌‌شود، عالی عمل می‌کند و هم‌زمان با قابلیت آبگریزی یک قابلیت خود تمیز شوندگی هم‌، به آن می‌دهد.