سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد نانو ضد حریق بیرنگ بجای ایزوگام

نظر

کاربرد نانو ضد حریق بیرنگ بجای ایزوگام : عایق های رطوبتی نانو ضد حریق بیرنگ بجای ایزوگام و قیرگونی روی سطح اجرا می شود. این نوع از پوشش های ضد آب که نسل سوم از عایق های رطوبتی هستند ، برای آب بندی و عایق کاری پشت بام ، استخر ، نمای جانبی ، تراس و هر سطح و مقطعی استفاده می شود. نانو عایق رطوبتی حالتی کاملا الاستیک دارد و خشک و شکننده نیست و به صورت مایع است که به پوشش بهتر سطح کمک میکند و میتواند تو سطح نفوذ کند و خلل و فرج هارو پر کند.

کاربرد نانو ضد حریق بیرنگ بجای ایزوگام

این محصول بصورت فام رنگ و بیرنگ بوده که وزن های 15کیلوی عرضه می شود. بعد از اجرای این محصول می توانید آن را رنگ آمیزی نمائید. این محصول بر پایه پلی اروتان می باشد و بصورت 2 جزئی می باشد. یعنی هر 15 کیلو 1کیلو 600 هاردنر عرضه می شود. می توانید رنگ بعد از اعمال رنگ ضد حریق آن را رنگ آمیزی نمائید و حتما باید رنگ پلی اورتان اعمال شود هر 5 کیلو رنگ 1 متر مربع را پوشش می دهد. پوشش ضد حریق در صنایع مختلف بکار می روند ولی عمده صنایع ساختمان های بلند مرتبه ، پالایشگاه ها و مخازن نفت و گاز و ... است در ادامه در خصوص کاربرد پوشش ضدحریق در صنایع مختلف عنوان خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع پوشش های ضد حریق انواع پوشش های ضد حریق, عایق کاری نسوز سطوح
  1. مقابله با حریق هیدروکربنی، سلولزی و انفجار ناشی از آن
  2. مقاومت در برابر سایش و به موجب آن کاربرد گسترده آن در امر ساخت و ساز
  3. به سبب سبک و مقرون و به صرفه بودن کاربرد فراوان در ساختمان سازی
  4. استفاده فراوان در نیروگاه ها وپالایشگاه ها
  5. پارکینگ ها و استخر ها
  6. پوشش ضدحریق سازه های فولادی و پوشش ضد حریق اسکلت فلزی
  7. صنایع پتروشیمی
  8. سوله سوخت
  9. مراکز صنعتی شیمیایی
  10. تونل ها
  11. کارخانه جات صنعتی.

این محصولات به منظور بالا بردن مقاومت و برای حفاظت سازه های فولادی در برابر حریق بکار می رود و در محیطهای داخلی و خارجی ساختمان و ساختارهای فولادی مناسب می باشد. هدف از کاربرد این پوشش‌ها آن است که، هنگام آتش سوزی در مقدار زمان معین، سازه به دمای تخریب بحرانی نرسد. این پوشش ها در شرایط مختلف آب و هوایی قابل استفاده بوده و بهترین راهکار جهت محافظت از سازه های فلزی می باشند، همچنین ضخامت نازک این پوشش ها باعث صرفه جویی در هزینه و منابع انسانی میشود. فوم ایجاد شده از خود گازهای سمی و بودار متصاعد نمی نماید و به عنوان یک لایه عایق عمل نموده و مانع از انتقال حرارت به سطح فولاد می گردد. این پوشش به عنوان نانو پوشش ضد حریق برای سطوح چوبی نیز قابل استفاده می باشد و باعث کند سوزی چوب و جلوگیری از خاکستر شدن آن می شود.