سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پوشش آب بند محافظ دو جزیی بر پایه سیمان

نظر

قیمت پوشش آب بند محافظ دو جزیی بر پایه سیمان : آب به صورت مایع یا بخار مخرب ترین عنصر فرسایشی اجزای ساختمان نظیر بتن، ملات و سنگ های طبیعی است. اجرای عایق رطوبتی باید بی نقص بوده و عملکرد و مفید بودن بنای ساختمان را در تمام طول عمرش حفظ کند. برای جلوگیری از هر گونه نفوذ آب، سطوح خارجی ساختمان باید از بالا تا پایین با عایق های رطوبتی محافظت شوند. مواد عایق باید جزئی از کل سیستم ساختمان بوده و برای تاثیر کامل به طور یکدست با عناصر ساختمان برهمکنش داشته و از نفوذ آب جلوگیری نماید. اگر یکی از این سیستم ها با شکست مواجه شود و یا به طور کامل با دیگر سیستم های پوششی عمل نکند نفوذ آب اتفاق می افتد.

قیمت پوشش آب بند محافظ دو جزیی بر پایه سیمان

نوعی لایه پوششی آب بند و محافظت کننده دو جزیی بر پایه سیمان و رزین و در دو رنگ خاکستری و آبی می باشد. قدرت ارتجاعی، دوام طولانی و چسبندگی بسیار زیاد به بتن و لوله های فلزی و سایر مصالح از خواص این ماده است. ملات آماده مصرف کاملاً ضدآب، مقاوم در برابر فشار مثبت و منفی آب، جهت عایق کاری استخرها، سپتیک ها، منهول ها، دیوارهای زیرزمین، چاله های آسانسور به کار می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

سیمانکاری روی ایزوگام سیمانکاری روی ایزوگام, پوشش عایق بندی روی ایزوگام

موارد کاربرد عایق دو جزئی رطوبتی :

1-جهت آب بندی پشت بام، دیوارهای رو به باران و دیوارهای زیر زمین، آب بندی مخازن سنگی و آجری و بتنی

2-جهت آب بندی انواع آب نماها، حوضچه های ذخیره نفت، بنزین،گازوئیل و روغن، کف کرسی به جای قیر و ایزوگام، چاله های آسانسور

3-جهت آب بندی استخرهای شنا و کشاورزی، حوضچه های تأسیسات زیرزمین، فاضلاب و سپتیک ها (در محل اتصال دو دیواره افقی و عمودی حتما ماهیچه کشی انجام شود)

4-ایزولاسیون سطوح تصفیه خانه های آب و فاضلاب، کف سرویس ها، حمام و آشپزخانه

5-پوشش خطوط بتنی انتقال آب و فاضلاب

6-رفع نشت و نم زدگی زیرزمین ها و بالکن ها و پارکینگ ها.

نوعی لایه پوششی آب بند و محافظت کننده دو جزیی بر پایه سیمان و رزین و در دو رنگ خاکستری و آبی می باشد. قدرت ارتجاعی، دوام طولانی و چسبندگی بسیار زیاد به بتن و لوله های فلزی و سایر مصالح از خواص این ماده است. ملات آماده مصرف کاملاً ضدآب، مقاوم در برابر فشار مثبت و منفی آب، جهت عایق کاری استخرها، سپتیک ها، منهول ها، دیوارهای زیرزمین، چاله های آسانسور به کار می رود.