سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پنل فوم آکوستیک عایق صدادر گلشهر

نظر

خرید پنل فوم آکوستیک عایق صدادر گلشهر : فوم آکوستیک شانه تخم مرغی از رایج‌ترین انواع آکوستیک است. این عایق کاملاً ضد صداست و عموماً از آن برای پوشش دیوارها و سقف استودیوهای موسیقی استفاده می‌شود. طراحی این نوع فوم به گونه‌ای است که امواج صدا را از جهت‌ های گوناگون دریافت و جذب می‌کند. فوم شانه تخم مرغی در ضخامت های 3 تا 8 میلی متر به صورت کف تا قله تولید و عرضه می گردد. از این نوع فوم برای صداگیری دیوار و سقف استودیوهای موسیقی، اتاق تلویزیون و استودیوی شخصی، کارگاه ها و کارخانجات که نیاز به صداگیری بالا دارند استفاده شود.

خرید پنل فوم آکوستیک عایق صدادر گلشهر

از این نوع عایق به عنوان عایق صوتی با عملکرد جذب صدای بالا و قابل استفاده در کف ها ، دیوارها ، سقف ها ، خطوط لوله ، دستگاه های تهویه مطبوع و سایر دستگاه های تأسیساتی استفاده می شود. عایق های آکوستیک گروه صنعتی لینکران به علت مقاومت مکانیکی بالا ، دارای دوام و استحکام بیشتری نسبت به سایر عایق های تأسیساتی بوده و با مقاومت مکانیکی مناسب قابل استفاده در زیرسازی های پروژه های ساختمانی و صنعتی می باشد. عایق صوتی به عایقی گفته می‌شود که برای جلوگیری از ورود صدا به یک محیط یا خروج آن استفاده می‌شود و می‌تواند به دو دسته اصلی تقسیم شود. فوم عایق صوتی روکار از مواد اولیه‌ی باکیفیت و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز و زیر نظر نیروهای متخصص تولید می‌شود. قابلیت جذب صدا، توسط آزمون‌های معتبر اندازه‌گیری شده و با استاندارهای جهانی تطبیق داده شده است. فوم صداگیر هرمی به‌صورت رول فوم یا ورقه در ابعاد مشخص بنا به نیاز مشتریان تولید و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. ابعاد فوم‌های ورقه‌ای 1 × 1 و 1 × 2 متر بوده و با ضخامت 2?5 تا 7 سانتی‌ متر عرضه می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

محصولات آکوستیک صدا محصولات آکوستیک صدا, عایق کاری با فوم

  • عایق‌های سلول باز که به علت باز بودن ساختار خود باعث می‌شوند فرکانس صوت به داخل آنها نفوذ کند و انرژی مکانیکی آن بر اثر حرکت در داخل ساختار سلول بندی عایق خنثی شود. از مهم‌ترین عایق‌ های سلول باز می‌توان به موادی همچون پشم سنگ، ابر پلی یورتان و … اشاره کرد.
  • عایق‌های سلول بسته که از نفوذ فرکانس به داخل خود جلوگیری می‌کنند و رایج‌ترین آنها شامل موادی همچون مانند پلی‌اتیلن، پلی استایرن انبساطی فشرده و فوم الاستومری و … هستند.

به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می‌بایست از فوم‌های صداگیر یا جذب کننده‌های صوت که به آن‌ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می‌شود استفاده نمود. به طور کلی برای استفاده در منازل مسکونی و آپارتمان‌ها ، دفاتر کار و استودیو‌ها می‌توان از دو نوع عایق صوتی استفاده نمود.