سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید انواع رزین پودری معدنی ایزولاسیون کرج

نظر

تولید انواع رزین پودری معدنی ایزولاسیون کرج : رزین های پودری با قابلیت دیسپرس شدن مجددکه به اختصار RDP و یا رزین پودری به آنها اطلاق می شود طی چند دهه ی اخیر به صنعت شیمی ساختمان اضافه شده و اکنون تقریبا در کلیه‌ی ملات های نوین جزو لاینفک فرمول گردیده است. رزین یا resins ترکیبات آلی مصنوعی و یا طبیعی هستند که ویسکوزیته ی (گرانروی) بالایی دارند. این مواد به راحتی در حلال های آلی مانند اتر حل می گردند اما در آب نامحلول می باشند. تنها تفاوت نوع مصنوعی با نوع طبیعی آن ها، از نظر خواص شیمیایی و طرز تهیه ی آن ها می باشد. رزین پودری، بر پایه وینیل استات برای اختلاط با مصالحی مانند گچ، آهک، سیمان، پودر های معدنی و … می باشد.

تولید انواع رزین پودری معدنی ایزولاسیون کرج

این عایق پودری سفید رنگ با دانه بندی مناسب است که در صنایع مختلف مانند صنعت چسب، کاشی و تولید انواع بتونه هاکاربرد دارد. همچنین از این پودر برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان نیز استفاده می شود. تولید ملات ها و اندودهای با چسبندگی بالا، تولید چسب و … از دیگر کاربردهای این مواد معدنی می باشد. رزین خشک یک پلیمر پودری از خانواده پلیمرهای ماکرومولکول می باشد که از پلیمریزاسیون کوپلیمرهای وینیل و اکریلات تولید شده است. این محصول به سرعت در آب امولسیونی تشکیل می دهد که پس از خشک شدن چسبندگی بالا به سطوح مختلف، انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی را فراهم می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین برای سیمانکاری رزین برای سیمانکاری, خرید انواع رزین آب بندی

انواع رزین پودری :

  • پودرهای معدنی: این دسته از پیگمنت ها، در واقع ذراتی هستند که در ترکیب خود با رزینهای اپوکسی، رنگی بسیار یکنواخت را به ما می دهد. نور از این رنگها عبور نخواهد کرد و شما با نگاه به آن شفافیتی نمی بینید.
  • پودر شبتاب: فسفر سنت و یا پودر شبتاب با قابلیت جذب نور در طول روز و بازتاب آن در شب توانسته جایگاهی ارزنده را در این میان داشته باشد. نکته جالب توجه در این باره این است که شما می توانید پیش از خرید با یک چراغ قوه از کیفیت این پودرها آگاه شوید. بدین ترتیب که با چراغ قوه به آنها نور تابانیده و در تاریکی به درخشش آن توجه نمایید.
  • پودرهای متالیک: پیگمنتهای متالیک نام دیگر پودرهای صدفی بوده که به شما در ایجاد رنگ در رزینها کمک خواهد کرد. با استفاده از آنها ضمن رنگدهی، می توان افکتی زیبا مانند موج و یا دریا را طراحی نمود که فوق العاده زیبا خواهد بود. تنوع در میان این دسته از محصولات به وفور مشاهده می شود.