سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق ورقی فوم تخته ای اکسترود شده

نظر

فروش عایق ورقی فوم تخته ای اکسترود شده : فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که ?به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی 35- تا 80+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ?است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد. پلی فوم اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد. پلی فوم ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد.

فروش عایق ورقی فوم تخته ای اکسترود شده

این نوع فوم اکسترود گردیده نیز همچون فوم پیشرفت یافته می باشد. به‌این صورت که پلی استایرن با مواد مختلفی ادغام می شود، در شکل ضرورت و بعد از حرارت دیدن به صورت فوم دلخواه در می اید. در این سبک از فوم تخته ای یک گاز هم به آن اضافه می‌گردد. این فوم نسبت به فوم توسعه و گسترش یافته از قیمت بیشتری داشته است. همینطور به عبارتی این فوم هم از مقاومت و استحکام بسیاری برخوردار می باشد. همینطور به جهت استحکام بیشتر و بهتر در قبال رطوبت در بخش های متفاوت هم از آن به کارگیری می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم آکوستیک صدا فوم آکوستیک صدا, انواع پوشش صداگیر

کاربرد فوم ورقه ای :

یونولیت و پلاستو فوم ورقی یا فوم ورقه ای بسته به نوع کاربرد فشردگی و چگالی (دانسیته) مختلف هستند که به شرح ذیل می باشد :

  • یونولیت و پلاستوفوم فوم (ورقه ای) چگالی 80 به بالا کاربرد: در صنایع سردخانه هایی که دما و عدم تاثیر محیط بیرون مهم میباشد.
  • یونولیت و پلاستوفوم فوم (ورقه ای) چگالی 60 به بالا کاربرد: در صنایع کنترل دما در محیط و عایق گرما و سرما
  • یونولیت و پلاستوفوم فوم (ورقه ای) چگالی 40 به بالا کاربرد: در عایق بندی گرما و سرما در سردخانه ها و گرمخانه ها و نیز عایق برروی پشت بام
  • یونولیت و پلاستوفوم فوم (ورقه ای) چگالی 20 به بالا کاربرد: عایق گرما و سرما و درز انقطاع در ساختمان سازی و نقش قالب در بتن ریزی
  • یونولیت و پلاستوفوم فوم (ورقه ای) چگالی 10 به بالا کاربرد: عایق معمولی گرما و سرما و نیز کاربرد در ساختمان و پروژه های ساختمانی و نیز صنعت بسته بندی
  • یونولیت و پلاستوفوم فوم (ورقه ای) چگالی 5 به بالا کاربرد: در صنعت ساختمان سازی قالب بتن و یونولیت پلاستوفوم درز انقطلاع (درز اجرایی).