سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضد آب سازی نمای کامپوزیت توسط عایق ها

نظر

ضد آب سازی نمای کامپوزیت توسط عایق ها : آب بندی نمای ساختمان یا درزگیری کامپوزیت نما از جمله کارهایی است که بهتر است در سازه ها انجام شود ، اگر برای  شما هزینه مهم نیست و بیشتر به عمر نما و دکوراسیون خانه می اندیشید ما پیشنهاد میکنیم از محصولات درجه یک و خارجی استفاده کنید. اما آب بندی نمای ساختمان ، آب بندی نمای کامپوزیت یا آب بندی سنگ در صورتی که رطوبت به ساختمان نفوذ کرده است ضروری است. زیرا با گذشت زمان هزینه های بیشتری برای شما به همراه دارد مانند:هزینه کچ کاری و نقاشی که بعد از آب بندی نمای کامپوزیت یا آب بندی سنگ باید صورت گیرد. در صورت ورود آب و نم زدگی به داخل ساختمان از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. شما می توانید با یکبار تعمیرات نما از بیرون دیگر نگران گریز اب از سطح رویی نما نداشته باشید.

ضد آب سازی نمای کامپوزیت توسط عایق ها

می توان نمای ساختمان را از روزنه های ورود آب و چنین مشکلاتی جلوگیری کرد آب یک مایه مخرب برای گچ های داخل ساختمان است،پس ضد آب سازی نمای یک اصل مهم می باشد پس در کمترین زمان و با هزینه کم سنگ ، کامپوزیت یا شیشه های نمای ساختمان را عایق بندی کنید. برای جلوگیری از انتقال صدا بین طبقات از یک لایه عایق پلی استایرن با ضخامت 3 سانتی متر از بالای سقف که بر روی کف طبقات و بعد از بتن ریزی نصب می شود ( کف شناور ) و یک لایه عایق پشم سنگ به ضخامت 5 سانتی متر از پایین سقف استفاده می شود که مانع از عبور صدا بین طبقات می شود ( عایق پشم سنگ بازدهی بالایی در جذب و کاهش صدا دارد و به عنوان آکوستیک در استودیوهای صدا برداری و تونل های مترو مورد استفاده قرار می گیرد) ، همچنین برای صدابندی دیوارهای داخلی و خارجی با توجه به منطقه بندی شهری و با استفاده از مبحث 18 مقررات ملی ساختمان می توان از دیوار های مختلف با عایق بندی متناسب با محیط بهره برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری نما کامپوزیت عایق کاری نما کامپوزیت, انواع عایق در نما

در مواردی که با توجه به منطقه بندی شهری تراز نوفه محیطی قابل قبول نمی باشد می توان از عایق بندی صوت در سقف ( عایق پلی استایرن از بالای سقف و عایق پشم سنگ از پایین سقف ) همچنین از عایق کاری دیوارهای خارجی و داخلی ( با استفاده از عایق پشم سنگ ) و به کار بردن پنجره های دو جداره و درهای ورودی متناسب با شرایط محیط با استفاده از مبحث 18 مقررات ملی ساختمان بهره برد. ورق کامپوزیت به عنوان جزء اصلی سازه‌های هواپیماها استفاده می‌شود. این ورق‌ها به دلیل وزن سبک، استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی، بهبود عملکرد و کاهش وزن هواپیماها را به دنبال دارند. به عنوان مثال، بدنه بسیاری از هواپیماها از ورق‌های کامپوزیتی ساخته شده است.