سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه پوشش عایق محلول رنگ های آبگریز در کرج

نظر

عرضه پوشش عایق محلول رنگ های آبگریز در کرج : اساسا در رنگ های آبگریز از تلفیقات حاوی عناصر سیلیکون، مانند پلی اورگانو سیلیکان، اپوکسی پل یسیلوکسان و پلیمرهای حاوی فلوئورین به کارگیری می شود. زاویه تماسی که در اثر به کارگیری از این رنگ های آبگریز ایجاد می شود کمتر از 90 درجه است. استفاده از ایجادکننده های سیلان، اورگانوسیلان و فلوروسیلان توانایی این زاویه را به کمی بیشتر از 90 درجه (یعنی داشتن سطح با خاصیت آبگریز) افزایش می دهد. سختی آبگریزی پایین و همچنین پایداری کم از معایب این رنگ ها به شمار می رود. در این موقعیت به کارگیری از فناوری نانو در رنگ های آبگریز می تواند چاره گر باشد، تا بتوان به رنگ فوق آبگریز و با خاصیت مطلوب دست یافت. به کارگیری از افزودنی های نانو متری به منظور ازدیاد زبری سطح و در نتیجه افزایش زاویه تماس، دلیل به کارگیری از نانو ذرات با خاصیت آبگریز (مانند نانو ذرات سیلیکا) در رنگ است.

عرضه پوشش عایق محلول رنگ های آبگریز در کرج

عموما در رنگ های فوق آبگریز نانویی از نانو کامپوزیت های آلی- معدنی به کارگیری می شود. به عنوان مثال در نمونه های از رنگ های آبگریز مبتنی بر فناوری نانو از نانو کامپوزیت های آلی- معدنی (نانو کامپوزیت آکریلیک- سیلیکا) استفاده شده است، اندازه ذرات سیلیکا استفاده شده حدود 15 تا 30 نانومتر و اندازه نانوکامپوزیت تشکیل شده زیر 200 نانومتر است. ابگریزی وغبارگریزی فوق العاده انواع مصالح ساختمانی اعم از آجر،سنگ،سیمان، کاهگل، سرامیک و…..

مزایای عایق های نانو آبگریز : 

ضد شوره جهت نما
غبارگریز و ضدکثیفی و دوده
عمر بالا نسبت به محصولات مشابه
قابلیت تنفس سازه
آنتی باکتریال
غیر سمی
طریقه مصرف
پس از اعمال نانو کریستال برو روی سطوحی همچون موزاییک ،سنگ ،سرامیک و سیمان درنما و پشت بام ها وتراس های سنگ،‌ سرامیک و موزاییک با فرچه به صورت جزبی اجرا می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین پودر بندکشی نانو بهترین پودر بندکشی نانو, عایق بندی با عایق نانو

یکی از دلایل موثر در مرطوب شدن سطح، زاویه برخورد مایعات با آن می‌باشد. در صورتی که زاویه تماس را افزایش دهیم، میزان مرطوب شدن سطح کاهش می‌یابد و هنگامی که زاویه تماس پایین بیاید، میزان جذب رطوبت و برخورد مایع با سطح افزایش پیدا می‌کند. آبگریزی یا هیدروفوب، یک پدیده فیزیکی در مولکول‌ها می باشد که از آب و نفوذ مایعات ممانعت می‌کنند. پوشش هایی که خاصیت آبگریزی دارند، اجازه سرایت و پخش شدن آب بر روی سطوحی مانند چوب، فلز و سنگ را نمی‌دهند؛ زیرا سطح آن‌ها، دارای ناهمواری‌های میکرومتری و نانومتری است.