سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه آب بندی نماهای چوبی با مواد نانو

نظر

هزینه آب بندی نماهای چوبی با مواد نانو : چوب یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد سنتی است ولی علیرغم قابلیت های زیاد( سبک ، دردسترس‌ بودن بخصوص در روستا ، سازگاری با معماری سنتی و… ولی بدلیل آسیب پذیر بودن در برابر رطوبت و خوردگی و فرسایش و … مصرف آن با محدودیت روبرو شده است . محلول نانووود با قابلیت های زیاد و نفوذ نفوذگر و پوششی ماندگار ، تمامی ضعف های چوب های طبیعی در دسترس را برطرف کرده و با مسدودکردن منافذ چوب طبیعی و ایجاد پوششی ضدآب و ضد uv و ضدسایش و ضد اسید ، چوب را در برابر آفتاب و رطوبت محیط محافظت مینماید و پایداری چوب طبیعی را در محیط خارجی حتی از ترمووود نیز بیشتر می کند درصورتی که چوب در محیط های آلوده به میکروب مانند مراکز درمانی به کار رود امکان ضدمیکروب کردن آن وجود دارد.

هزینه آب بندی نماهای چوبی با مواد نانو

ماندگاری پوشش نانو روی سطوح چوبی به خصوص سطوح چوب نما با توجه به شرایط جوی به صورت استاندارد 6 سال است. استفاده از چوب طبیعی (غیر مصنوعی) روی جسم و روان انسان؛ در محیط بعنوان یک عنصر منحصر بفرد برای ایجاد طراوت و شادابی بکار می‌رود. چوب کاج با رنگ و فرم آرامی که در دکوراسیون داخلی منزل (دیوار کوب و سقف کاذب)، دکوراسیون خارجی و نمای ساختمان مثل: آلاچیق، پرگولا، حفاظ و.. ایجاد می‌کند. محققان و روانشناسان؛ چوب کاج را برای اتاق کودکان و نوجوانان یک عامل آرامش بخش و تاثیر گذارمی‌دانند. با این همه خاصیت و مزایا در استفاده از چوب در نمای ساختمان، درنتیجه رسیدگی به این نوع از نما واجب است. چون این گونه نما‌ها معمولا سلیقه ای است و کاملا نسبت به ماندگاری این محصول نسبت به طول مدت ماندگازی، قیمت و بازسازی نانو کردن سطوح چوبی مورد نظر، کاملا مقرون به صرفه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

واترپروف انواع چوب واترپروف انواع چوب, عایق بندی ضد آب چوب

نما‌های ساختمان‌ هایی که از جنس چوب هستند، از دید افراد معمولا زیبا و دلنشین هستند. نمای چوبی ساختمانی معمولا در شمال کشور‌ ما به صورت خانه‌های ویلایی درست شده است. کاربرد و استفاده از چوب، معمولا در دیواره ها و سقف های نما، استخر و سونا، نمای داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان و…  قابل استفاده است. نمای چوبی معمولا آرامش خاصی به افراد می‌دهد، با این که نمای چوب، قشنگی و ویژگی منحصر‌به‌فردی به نما می‌دهد، اما نگه داری از آن، کمی مشکل‌ ساز است. با توجه به هزینه نصب و نگه داری چوب، در نمای ساختمان و پیشرفت فناوری نانو در صنعت چوب می‌توان با خرید نانو چوب و اسپری آن رو سطوح چوبی عایق مناسبی رو به عنوان یک پوشش محافظتی و آبگریزی برای سطوح چوبی ایجاد کرد.  قیمت نانو چوب به نسبت کارایی و ماندگاری این محصول یک هزینه مقرون به صرفه و عاقلانه محسوب می‌شود.