سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع عایق الاستومری چسبدار فومی رولی و ساده

نظر

خرید انواع عایق الاستومری چسبدار فومی رولی و ساده : پوشش مقاوم  چند لایه آلومینیوم و پلی متر و فوم های الاستومریک پشت چسبدار  ، عالی ترین  کیفیت را به وجود می آوردند و عملکرد مناسب  در برابر عوامل و شرایط محیطی و جوی در فضاهای بیرونی که اساسی ترین  آن استحکام عالی در مقابل  اشعه یو وی است. در عالی ترین  و مناسب ترین ابعاد (یعنی 100 و 130 سانتی متر) ساخته  می گردد و این امر سبب صرفه جویی در زمان مصرف و هزینه های نیروی انسانی هم می شود.

خرید انواع عایق الاستومری چسبدار فومی رولی و ساده

عایق الاستومری چسبدار، به صورت پیش ساخته با ساختار سلول بسته در انواع سایز و ضخامت های مختلف موجود می باشد . و به صورت پشت چسب‌دار هم می تواند تولید کرد. عایق الاستومری الاستومری چسبدار دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انتشار صوت است . عایق الاستومری پشت چسبدار زیر مجموعه عایق الاستومری رولی می باشد. این عایق ها به صورت ورقه های بزرگی طراحی و تولید می شوند و به صورت ساده و یا الیاف دار تولید می گردند. فوم الاستومری از بهترین عایق های حرارتی و صوتی است. با توجه به ساختار پلیمری فوم و حباب‌های هوا درون آن، این ماده قابلیت کاهش انتقال حرارت و صدا را دارد. بنابراین، می‌تواند در سیستم‌های عایق حرارتی و صوتی ساختمان‌ها، خودروها و صنایع دیگر استفاده شود. مقاومت در برابر ضربه فوم الاستومری دارای خواص جذب ضربه است. این ویژگی باعث می‌شود که در برنامه‌هایی که نیاز به حفاظت و محافظت از محصولات یا قطعات در برابر ضربه و شوک دارند، مورد استفاده قرار گیرد و در صنعت خودروسازی، بسته‌بندی و صنعت ورزشی استفاذده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید. 

عایق الاستومریک صوتی

عایق الاستومریک صوتی, انواع پوشش های صوتی

عایق الاستومری به صورت لوله ای و رولی وجود دارد که هر کدام در مکان های مختلفی کاربرد دارند. برای محیط هایی که وسعت بیشتری دارند‌‌‌‌‌‌ از عایق حرارتی چسبی رولی استفاده می شود. زیرا از نظر اندازه بزرگتر می باشند، ولی عایق لوله ای به شکل لوله مانند است و با ابعاد مختلف برای مکانهای مختلفی استفاده می شود. عایق الاستمری پشت چسبدار به دلیل داشتن چسب آماده در پشت لایه خود به راحتی به سطح مورد نظر متصل و چسبیده می شوند. یکی از مزیت های مهمی که باعث افزایش سرعت کار و دقت بالا در استفاده از عایق می شود چسبدار بودن آن است. لوله هایی که دارای سطح های بزرگی هستند و مخزن ها که پوشش های بزرگی از عایق را نیاز دارند از عایق الاستومری پشت چسبدار رولی استفاده می شود.