سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت های ملات عایق کاهگل در ساختمان

نظر

مزیت های ملات عایق کاهگل در ساختمان : از تفاوت های ویژه ای که کاهگل کاهگل نانو  سادگی اجرا و کیفیت بالاتر نسبت به کاهگل سنتی است. برای چسبندگی کاهگل سنتی به سطوح صاف عموما زیر سطح را تیشه ای می کردندتا ایجاد اتصال بهتری با زیر سطح ایجاد شود یا برای پایداری بیشتر از توری مرغی برای بهبود کارایی یا حتی افزایش مقاومت استفاده می کردند که تصاویر زیر گویای نتایج کسب شده از راهکارهای فوق است در صورتی که برای اجرای کاهگل نانو اجرا بر روی سطوح صاف ساده تر و سریع تر و بدون نیاز است.

مزیت های ملات عایق کاهگل در ساختمان

کاهگل یک عایق صوتی، رطوبتی و حرارتی مطلوب با رنگ مطبوع است که ساختمان را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد و بنابراین با استفاده از کاهگل در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود. ساخت و اجرای کاهگل بسیار ساده و ارزان است و سطحی کاملا صاف ایجاد می کند و نسبت به مواد مدرن امروزی حس خوب و آرامبخشی دارد. به علاوه با محیط زیست کاملا سازگار است. بوی کاهگل حس شاعرانه زیبایی به انسان می دهد که موجب استمرار استفاده از این ماده سنتی شده است. به طور کلی، کاهگل یکی از مصالح ساختمانی عالی است که مطمئناً ظاهر منحصر به فردی را به هر خانه یا کسب و کاری می بخشد. کاهگل بعنوان پوشش پشت بام، دیوارهای گچی و آجری، پوشش دیوارهای خشتی و تهیه خشت خام استفاده می‌شود. در نواحی کوهستانی از ترکیب خاک رس، شن و سنگ ریزه استفاده می شود و از ترکیب خاک رس، کاه و نمک بعنوان اندود مقاوم در برابر آب مانند جام‌های نور گیر حمام‌ها استفاده می‌ شود. در صورت استفاده از کاهگل معلولی جهت اندود کاری سطوح ساختمانی فقط مرحله دوم را در بین دو الی سه  مرحله بر روی سطح لایه کاهگل اندود شده اعمال نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی سازه‌ های بتنی آب بندی سازه‌ های بتنی, انواع محصولات عایق بتن

توجه شود که انجام لایه بعدی پس از خشک شدن لایه قبلی اعمال شود و مواد به صورت جذبی و بدون ایجاد لایه بر روی سطح کاهگل اعمال شود. کاهگل مقاوم شده با مواد نانو علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت و شسته شدن سطح در برابر باران های شدید دارای مقاومت بالایی در برابر اشعه های خورشیدی و رنگ پریدگی نیز می باشد. بسیاری از مردم ملات کاهگل مدرن را با کاهگل سنتی اشتباه می گیرند، در صورتی که ملات مدرن فقط ظاهری شبیه کاهگل سنتی دارد و دارای افزودنی های متنوعی است که معمولا با توجه به قیمت، نوع و جنس کاهگل آنها را دسته‌بندی می کنند. این افزودنی ها نقاط ضعف کاهگل سنتی را تا حدودی برطرف کرده و مقاومت بالایی به کاهگل سنتی می بخشند. کاهگل انواع گوناگون دارد که در این جا به چند مورد اشاره می شود.