سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق های معدنی ضد حریق نسوز در کرج

نظر

فروش عایق‌ های معدنی ضد حریق نسوز در کرج : مواد اولیه ای که در ساختار مواد نسوز به کار میروند سبب هدایت کردن آن ها به یکی از دسته های دیرگداز می شوند. به عنوان مثال می توان مواد اولیه در مواد نسوز را به چهار دسته اساسی که شامل مواد اسیدی، مواد قلیایی، مواد عایق و مواد ویژه می شوند، تقسیم بندی کرد. در کنار مورد مطرح شده بالا اغلب ما انتظار بیشتری از یک عایق حرارتی داریم. اگر جنس انتخابی ما در کنار قیمت مناسب بتواند در برابر عوامل مخرب از خود مقاومت نشان دهد، دیگر همه چیز تمام خواهد بود. عواملی از قبیل سایش، ضربه، موارد شیمیایی و فشار بار فیزیکی که عمر کاربری عایق را پایین می آورند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی را در خصوص عایق های نسوز حرارتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

فروش عایق‌ های معدنی ضد حریق نسوز در کرج

عایق پشم سنگ که در دسته عایق‌ های معدنی قرار می‌گیرد، از نوعی سنگ آذرین تشکیل می‌شود. پشم سنگ به دلیل ساختار فیزیکی خود تحمل و مقاومت بالایی در برابر آتش و دمای بالا دارد. عایق پشم سنگ در مقابل آتش مقاوم است و شعله‌ور نمی‌شود به همین دلیل در دسته انواع عایق های نسوز قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پشم سنگ در صورت آتش سوزی گازهای سمی از خودش تولید نمی‌کند و در برابر رشد قارچ، کپک و باکتری مقاوم است. مواد اولیه پشم شیشه همانطور که از نام این عایق پیدا است، از انواع شیشه‌ ها و بطری‌های شیشه‌ای تشکیل می‌شود. این مواد در دماهای بسیار بالا ذوب می‌شوند و به صورت الیاف‌هایی با قطر کوچک در می‌آیند. عایق پشم شیشه در مقابل آتش و حرارت‌های بالا مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد و به همین دلیل در صنایع مختلفی به کار می‌رود. عایق پشم شیشه به پخش شدن آتش کمکی نمی‌کند و نمی‌سوزد. این عایق علاوه بر مقاومت حرارتی، در برابر صدا هم مقاوم است و عایق صوتی به شمار می‌رود. از دیگر مزایای عایق پشم شیشه، مقاومت آن در برابر رشد باکتری و قارچ است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع پوشش های ضد حریق انواع پوشش های ضد حریق, عایق حرارتی نسوز

مواد ضد حرارتی بیشتر از سرامیک و مواد غیر فلزی ساخته می شوند. این عایق ها دارای موادی هستند که مقاومت بسیار بالایی در دماهای بالا دارند و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی خور را حفظ می کنند. ویژگی مقاومت مواد در برابر حرارت به عنوان عامل مهمی برای استفاده در تقسیم بندی و دسته بندی عایق حرارتی نسوز به کار می رود. این مواد دارای پایداری و مقاوت بالایی در برابر شرایط مختلف محیطی و دمایی می باشند. ترکیبات شیمیایی ساخت عایق از سیلیسیم، آلومینیوم، منیزیم، کلسیم، کرم، کربن می باشد.