سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات اجرای آب بندی چاله آسانسور با کیفیت در کرج

نظر

خدمات اجرای آب بندی چاله آسانسور با کیفیت در کرج : اجرای آب بندی چاله آسانسور با کیفیت قابل تضمین در کنار اجرای چاه فاضلاب، یکی از تخصص های اجرایی مهم در صنعت ساختمان می باشد. آب بندی سطوح به ویژه آب بندی چاله آسانسور در صورتیکه با مصالح با کیفیت و مجریان با تجربه انجام نشود، از جمله مهمترین فعالیت هایی است که اطلاعات آماری نشان می دهد، هزینه های دوباره کاری زیادی را بر دوش کارفرما تحمیل می نماید و غیر از آن آرامش روانی را نیز از کارفرما صلب می نماید. چاله های آسانسور معمولا به دلیل آنکه پایین تر از سطح گذر اصلی قرار دارند با توجه به قانون فشار Heave که در خاکبرداری های عمیق نیز با آن روبرو هستیم ، در معرض نفوذ آب از پشت و زیر جداره چاله به آن هستند. بنابراین آب بندی چاله ی آسانسور یکی از اقدامات مهم در فرایند های پایه ای اجرای ساختمان می باشد. نفوذ آب به چاله آسانسور، مکانیزم های برقی و مکانیکی عملکرد آسانسور را تحت تاثیر قرار داد و بعضاً این پدیده می تواند خطر بالایی داشته باشد.

خدمات اجرای آب بندی چاله آسانسور با کیفیت در کرج

عموما در مناطقی که سطح آب بالا باشد، مثل زمین‌های ساحلی یا زمین‌هایی که در نزدیکی رودخانه و آب‌های زیرزمینی باشند، آب بندی آسانسور یک مشکل عدیده محسوب می‌شود. اول اینکه کندن چاله آسانسور بسیار سخت خواهد بود. زیرا با کندن عمق کم آب بالا می‌آید و در چاله آسانسور کنده شده پر می‌شود. از این رو عایق کردن آن نکته‌ای است باید به آن توجه کرد تا چاله آسانسور و یا ساختمان نشست نکند. با توجه به این شرایط آب بندی محیط و آب بندی چاله آسانسور در چنین سازه‌هایی برای حفظ امنیت بنا بسیار مهم است. استفاده از افزودنی‌های آب بند کننده در چنین چالش‌هایی یک انتخاب شناخته شد و برگزیده است. از این افزودنی‌ها در زمان بتن ریزی فوندانسیون استفاده می‌شود و یک بتن آب بند تولید می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رزین در چاله آسانسور عایق رزین در چاله آسانسور، انواع پوشش آب بندی

نفوذ آب به داخل چاله آسانسور باعث بروز مشکل در تاسیسات و اتصالات آن خواهد شد. به عنوان مثال، با ورود آب به داخل چاله، اتصالات و کابل‌هایی که در این بخش قرار دارند، رطوبت می‌گیرند و زنگ می‌زنند. همچنین، به دلیل افزایش رطوبت، این احتمال نیز وجود دارد که اتصالات و کابل‌هایی که در بخش بالاتر قرار دارند، زنگ بزنند و طول عمرشان کاهش پیدا کند. در کل می‌توان گفت که آسیب به اتصالات و تاسیسات آسانسور می‌تواند مشکلات جدی برایتان ایجاد کند.