سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps

نظر

قیمت عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps  : فوم  xps در فرآیندی پیشرفته همگام با تکنولوژی روز دنیا، با مقاومت حرارتی و فشاری بالا جهت عایق کاری ساختمان‌ها تولید می‌شود. بر خلاف دیگر روش های تولید که سبب ایجاد حفره، خلل و فرج و لوله های مویین در عایق می شود این روش بافتی یکنواخت با سلول های بسته و نفوذ ناپذیر ایجاد می کند که ضریب انتقال حرارت بسیار پایین و مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و فشار در مقایسه با دیگر عایق ها از مشخصه های منحصر به فرد این نوع عایق می باشد. صفحات عایق حرارتی xps (پلی استایرن اکسترود شده)، فوم های روزن رانی شده پلی استایرن بوده که دارای بافت تو در تو و به هم فشرده و خالی از حفره می‌باشند که کمک زیادی به مقاومت این فوم در برابر نفوذ رطوبت می‌کند.

قیمت عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps

کاربرد این صفحات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در عایق کاری کف (عایق حرارتی کف)، عایق کاری سقف (عایق حرارتی بام) و دیوارهای ساختمان های مسکونی (دیوار عایق – عایق حرارتی دیوار) و صنعتی (عایق حرارتی مرغداری – عایق حرارتی سقف سوله) می‌ باشد. بهترین عایق صوتی اکس پی اس را از شرکت شیمی عایق پایتخت تهیه و خرید نماید و ارزان ترین قیمت عایق صوتی اکس پی اس را از شرکت ما و نمایندگی فروش شرکت ما بخواهید. شرایط دیگر این که دیوارهای تشکیل‌شده با دیوارهای غیر عایق را با عایق xps پوشش دهیم. با این فعالیت از 2 مزیت گران قدر عایق حرارتی و عایق صوتی ( عایق صوتی اکس پی اس ) برای دیوارهایمان بهره مند خواهیم شد. عایق کاری پشت بام و عایق کاری کف از سایر مورد ها پر استفاده عایق xps به حساب می آید. عایق ایکس پی اس ابدا آثاری سوء و ضرر و زیان آور برای محیط زیست نیست و کاملا با محیط سازگار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم حرارتی XPS دیوار فوم حرارتی XPS دیوار, عایق دیوارهای سازه

کاربرد عایق ساختمان XPS

  1. ساخت دیوار عایق
  2. عایق بندی سقف
  3. عایق بندی دیوارهای خارجی/ استفاده به عنوان عایق در دیوارهای آجری و سنگی
  4. عایق بندی کف
  5. عایق بندی دیوارها، سقف و کف سردخانه ها
  6. عایق بندی سطوح جهت جلوگیری از یخ زدگی ساختمان ها، خیابان ها و خطوط ریلی
  7. عایق بندی دیوارهای فونداسیون
  8. استفاده به عنوان هسته عایق ساندویچ پانل.

مقاومت مناسب حرارتی بالای عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps که در نتیجه ضریب هدایت حرارتی پایین پلی استایرن اکسترود شده است، سبب بالا بردن راندمان مصرف انرژی می شود و مناسبترین عایق جهت مصرف در دماهای پایین و محیط های مرطوب است .