سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع پوشش های عایق لوله در سراسر کشور

نظر

خرید انواع پوشش های عایق لوله در سراسر کشور : عایق حرارتی لوله ای ساده بعلت ساختار سلول بسته، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، بخار آب، آلودگی و گرد وخاک دارد اما عایق پشم شیشه بعلت ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار و آب،مقاومت پایینی داشته و با نفوذ رطوبت و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود. به خاطر عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار، در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش های ضد رطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می شود.

خرید انواع پوشش های عایق لوله در سراسر کشور

همین طور عایق حرارتی لوله ای ساده، از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتیکه تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد. در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان ریه عنوان شده است. توصیه اکید می شود که کارگران و عایق کاران، زمان کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند. عایق حرارتی لوله ای ساده مقاوم در برابر خوردگی بوده اما پشم شیشه به شدت دچار خوردگی می شود. همینطور نصب عایق حرارتی لوله ای ساده بسیار آسان بوده و برای محیط هایی که فضای کاری زیادی ندارند مناسب است.اما نصب عایق های پشم شیشه در چند مرحله صورت می گیرد.علاوه برآن، ضریب انتقال حرارت عایق الاستومری بسیار پایین بوده در حالیکه ضریب انتقال حرارت پشم شیشه با افزایش دما افزایش پیدا کرده و از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله های آب عایق کاری لوله های آب, انواع عایق الاستومری لوله

عایق های لاستیکی انعطاف پذیر ساخته شده بر پایه لاستیک NBR یا EPDM هستند. این فوم ها یا عایق های الاستومری مقاومت بالایی در برابر عبور بخار آب نشان می دهند و به طور کلی نیازی به موارد اضافی برای جلوگیری از ایجاد بخار آب ندارند. این مقاومت بالا در برابر بخار به فوم های الاستومری قابل انعطاف اجازه می دهد تا از تشکیل میعان روی سطح لوله و بالتبع خوردگی در لوله جلوگیری کنند. همچنین این عایق ها در برابر پارگی مقاوم بوده و در شرایط سخت محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل از عایق های الاستومری به طور گسترده در لوله کشی تهویه هوا استفاده می شود. عایق فوم سخت دارای کمترین عملکرد آکوستیک است اما رسانایی حرارتی کمی نیز دارد. این امر باعث می شود تا با استفاده از کاهش ضخامت عایق، صرفه جویی در مصرف انرژی محقق شود.