سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و عرضه انواع فوم الاستومری عایق کاری

نظر

تولید و عرضه انواع فوم الاستومری عایق کاری : فوم های الاستومری یکی از نوین ترین روش ها برای عایق حرارتی و عایق صوتی می باشند. فوم الاستومری از موادی ساخته شده است که حداکثر کارایی را برای عایق داشته باشد. سلول بندی این فوم بسته می باشد و این ساختار و چگالی مناسب آن موجب گردیده است که این روزها به عنوان مطرح ترین عایق در دنیا به کار گرفته شود. فوم الاستومری رولی جهت جلوگیری از گرم شدن لوله هایی که جریان آب سرد از درون آن ها در حرکت است و سیستم های تبرید، نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربرد ها و زمینه های مصرف فوم الاستومری رولی، همان کم کردم جریان حرارت در لوله های آب گرم می باشد. به این معنی که می توان از این فوم با کیفیت برای عایق بندی لوله های بزرگ، مخزن های آب و همچنین سیستم های چیلر نیز استفاده نمود.

تولید و عرضه انواع فوم الاستومری عایق کاری

درجه زیر صفر تا حدود لازم به ذکر است مناسب ترین دمایی که عایق الاستومری می تواند عملکرد بالایی داشته باشد، در حدود درجه بالای صفر می باشد. فوم الاستومری همچنین ساختار ویژه ای دارد که موجب می گردد تا در برابر اشعه ماورای بنفش کاملا مقاوم باشد. بنابراین ازن عایق برای کار در محیط های خارجی نیز استفاده نمود. مانند عایق بندی تاسیساتی که در فضای باز قرار داده شده اند و یا لوله هایی که در مسیر های روباز کار شده اند. از انواع دیگر مهمِ فوم الاستومری پتویی ، می توان به عایق های برودتی و حرارتی از نوعِ "اِن بی آر" و نوعِ "ای پی دی ام" اشاره نمود. فوم الاستومری پتویی "ای پی دی ام"مقاومتِ بسیاربالایی در برابرِ اشعه ی خورشید (اشعه ی یو وی) و همچنین حرارتهای بالا دارد. عایقِ "ان بی آر" از جمله عایق هایی میباشد که نسبت به شرایطِ جویِ نامناسب ،گازهای سمّی ،مواد خورنده و نیز رطوبتِ موجود در محیط ،مقاومتِ قابل قبولی از خود نشان می دهد. فوم الاستومری پتویی همچنین در برابرِ گردوخاک ،غبار،آلودگیهای محیطی،بخارآب ،رطوبت و نیز آلودگیهای بیولوژیکی پایدار و مقاوم می باشد جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, انواع عایق حرارتی.

در واقع بطورکلی عایقِ انرژی به سه دسته عایق تقسیم می شود:

الف-عایق حرارتی.

ب-عایق رطوبتی.

ج-عایق صوتی.

عایق حرارتی به عایقی گفته می شود که از انتقالِ انرژیِ حرارتی جلوگیری می کند. عایق رطوبتی در حقیقت یک نوع جاذبِ رطوبت است. عایقِ صوتی نیز باعثِ جذب یا حذفِ صوت می شود. تولید و ارایه ی فوم الاستومری پتویی صوتی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ، جایگزینِ خوبی برای عایق های سنتی و قدیمی شده است، بطوریکه دیگر استفاده از پشم سنگ یا پشم شیشه ،یونولیت و کناف تدریجاً منسوخ می گردد.