سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ی نصب عایق صوتی و آکوستیک در سطوح

نظر

نحوه ی نصب عایق صوتی و آکوستیک در سطوح : خواص فیزیکی متفاوت و بازدهی بالای عایق صوتی باعث شده مهندسین و پیمانکاران عایق صوتی آکوستیک را به عنوان بهترین عایق صوتی انتخاب کرده و آن را جایگزین اصلی و بدون بازگشت عایق های جاذب صدای قدیمی مثل پشم سنگ، پشم شیشه و… بدانند. مجموعه ما توانسته است با کیفیت ترین انواع عایق صوتی را به صورت گسترده به عنوان یک عایق صوتی تضمینی تامین و به فروش برساند. عایق های صوتی این گروه با ساختار متفاوت، چگالی فوق العاده بالا و همینطور ضریب جذب بی نظیر یکی از کاربردی ترین انواع عایق صوتی برای مقابله با سرو صداهای ناهنجار و آزار دهنده و ضد صدا کردن دیوار، کف و سقف محیط های مختلف است.

نحوه ی نصب عایق صوتی و آکوستیک در سطوح

همه انواع عایق های آکوستیک و تجهیزات آکوستیک سازی در با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به فروش می رسند تا بتوانید بیشترین بازده را از عایق صوتی بگیرید. ما با سال ها تجربه و فعالیت در این زمینه به خوبی نیازهای شما را درک می کنیم و سعی داریم با تامین بهترین انواع عایق صوتی رضایت شما عزیزان را به دست آوریم. عایق های انتخاب شده و خریداری شده باید دارای کیفیت مناسبی باشد تا بتواند به بهترین شکل فضای مورد نظر را از ورود و خروج صدا در امان نگه دارد. این عایق ها، به راحتی نصب می شوند و با توجه به وزن سبکی که دارند، کمترین بار را به ساختمان وارد می کنند. ضخامت و دانسیته دو ویژگی بسیار مهم در انتخاب نوع عایق بکار رفته، چه از نوع عایق صدا و چه از نوع آکوستیک، میباشند. اکوستیک دیوار دانسیته مورد نیاز جهت حذف صدا های گوناگون از 30 الی 100 متغیر و این رنج دانسیته بهترین میزان آن ، جهت حذف صدا در شرایط متفاوت می باشد. باید توجه داشت که دانسیته مناسب موجب عملکرد عایق در بهترین وضعیت آن میشود ؛ در حالی که دانسیته کم و یا بیشتر از مقدار استاندارد، نتیجه عکس داشته و موجب بازگشت صدا می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق صوتی پوشش عایق صوتی, عایق های صوتی

اما انچه درباره ضخامت عایق باید بدانیم ،رابطه مستقیم آن با میزان صداگیری است.بدین معنا که ما هرچه ضخامت جرم محل مورد نظر را بیشتر کنیم ،صداگیری بهتر انجام می شود. اجرای عایق اکوستیک دیوار برای شهروندان تهرانی انجام می شود و عایق های اکوستیک دیوار برای همه هموطنان عزیز به سراسر کشور ارسال می شود. فوم‌ های آکوستیک به صورت کاشی‌های هرمی یا گوه‌ای برش داده می‌شوند. آن‌ها نه تنها برای جذب صدا، بلکه با کاهش اکو، برای افزایش کیفیت صدا و گفتار در یک اتاق نیز کارکرد دارند. فوم‌ های صوتی، با کاهش دامنه امواج، انرژی صوتی را به عنوان گرما پراکنده می‌کند. برای افزایش این اثر، باید به اندازه‌ی مناسب شکاف هوا بین پانل‌های فوم و دیوارها وجود داشته باشد. در نتیجه، انرژی مورد نیاز برای گرم کردن اتاق نیز کاهش می‌یابد.