سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد رزین پلی اوره کفپوش در سالن ها

نظر

کاربرد رزین پلی اوره کفپوش در سالن ها : کاربرد در صنایع دریایی و کشتی رانی وجود مرز آبی طولانی و قابل توجه در کشور و دسترسی به آب های غنی و استراتژیک خلیج فارس و دریای خزر و نیز دریاچه ها و رودهای پرشمار در داخل کشور باعث می شود که سهم قابل توجهی از صنعت و تجارت کشور از این طریق انجام شود. با این حال خاصیت خورندگی در آب ها به علت وجود املاح خصوصا در نواحی جنوبی کشور باعث می شود که سالانه خسارت قابل توجهی به پیکره ی این صنعت وارد شود. به همین دلیل است که سالانه گردهمایی ها و کنفرانس های متعددی در سراسر دنیا در خصوص راهکارهای بهینه برای کاهش و جلوگیری از چنین خسارت هایی برگزار می شود.

کاربرد رزین پلی اوره کفپوش در سالن ها

پوشش پلی اوره سرد گرید 2060 و 2070 گزینه ی مناسبی برای پوشش دهی و عایق بندی تجهیزات صنایع دریایی و کشتی رانی هستند. ساختار پلی اوره به گونه ای است که چه در هنگام اجرا و چه در زمان استفاده نسبت به آب حساس نیست. لذا می توان از آن در پوشش دهی انواع شناورها، بدنه و عرشه ی کشتی های حمل بار، جنگی، مسافرتی و…، دکل ها، پوشش دهی کف های غیر لغزنده، جت اسکی، حفاظت صوتی از موتورهای پر سر و صدا و کاهش صوت ناشی از برخورد قایق ها و انواع شناورهای دریایی با اسکله، افزایش مقاومت به سایش، پوشش دهی مخازن ذخیره سازی و محوطه های بارگیری و… استفاده نمود. کیفیت سطح پوشش ها به گونه ای است که در برابر اکثر مواد شیمیایی از جمله مواد ضد عفونی کننده مقاوم بوده و خاصیت ضد جرقه بودن و خود خاموش شوندگی آن باعث می شود که ضریب ایمنی آن در برابر حوادث غیرمترقبه بسیار بالا باشد. قابلیت رنگ پذیری بالای پوشش های پلی اوره نیز به خوبی می تواند در طراحی ها مورد استفاده قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین پلی اوره در کفپوش رزین پلی اوره در کفپوش, کاربرد رزین های پلی اوره

پلی یوریا (پلی اوره) در صنایع مختلفی کاربرد دارد که عبارتند از:

  • صنایع ساختمانی: پلی یوریا در ساختمان در کفپوش ها و به عنوان پوششی برای سازه های فولادی که آن ها را در برابر آتش سوزی، خوردگی ضربه و الکتریسیته عایق می نماید. همچنین به عنوان یک پوشش در سازه های بتنی نیز استفاده می شود.
  • صنعت نفت و پتروشیمی: در صنعت نفت و پتروشیمی از پلی یوریا به عنوان پوششی در مخازن مواد نفتی، لوله های انتقال و تاسیسات پالایشگاه ها استفاده می شود.
  • صنعت آب و فاضلاب: در صنعت آب و فاضلاب از پلی یوریا برای پوشش لوله های انتقال آب و مخازن استفاده می شود.
  • صنایع نظامی: به دلیل اینکه پلی یوریا در برابر جذب انرژی و انفجار بسیار مقاوم است، بنابراین در صنایع نظامی نیز قابل استفاده می باشد.
  • صنعت دریایی و کشتیرانی: در صنایع دریایی و کشتیرانی بعنوان پوششی در ساخت زیرسطح آب و حتی در ساخت کشتی ها و اسکله نیز استفاده می شود.
  • صنعت معدن
  • انرژی هسته ای
  • صنعت غذا و دارو.