سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق رطوبتی پلی یوریا در ساختمان ها

نظر

اجرای عایق رطوبتی پلی یوریا در ساختمان ها : این پوشش اتو کاتالیست بدلیل واکنش دهی سریعش، با رطوبت یا سطوح وارد واکنش نشده و بر روی سطوح سرد یا مرطوب فلزی، بتونی، چوبی، فوم پلی یورتان و...... قابل اعمال می باشد. امروزه پلی یوریا معمولاً بیشتر بر بتن و فولاد برای حفاظت از خوردگی و مقاومت در برابر سایش اعمال می شود. بازار و کاربرد پلی یوریا بی پایان و به سرعت در حال گسترش است.. دو نوع پلى یوریا وجود دارد، پلى یوریاى خالص (Pure) که تولید کنندگان آن تنها توسط انجمن توسعه پلى یوریا مورد تایید قرار مى گیرند و پلى یوریاى ترکیبى) (Hybrid که هر یک داراى ویژگى هاى متفاوتى مى باشد. در پلى یوریاى ترکیبى به دلیل وجود ناخالصى همچون پلى یورتان از خواص پلى یوریاى خالص مى کاهد ولى به دلیل قیمت پایین در برخى از موارد که خواص کمترى مورد نیاز است مورد استفاده قرار مى گیرد.

اجرای عایق رطوبتی پلی یوریا در ساختمان ها

عایق رطوبتی پلی یوریا (Polyurea Waterproofing) یکی از کاربردی ترین عایق هایی است که می توانید پیدا کنید. مسلما این عایق ها به شکلی هستند که دارای کاربردها و همچنین مزیت های مربوط به خودشان می شوند. به همین خاطر بهترین کار آن است که فراموش نکنید که عایق های رطوبتی باید به چه شکلی باشند و چگونه می توانید این نوع از عایق ها را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه هم در خصوص مزیت ها و هم در مورد کاربردهایی که در انواع عایق رطوبتی پلی یوریا وجود دارد صحبت خواهیم کرد. پلى یوریا نمى تواند به تنهایى مشکل پوشش ها را حل کند بلکه باید با سطح سازى دقیق، پرایمر مناسب، پلى یوریایى با فرمولاسیون و ساختار درست همراه با کنترل کیفیت و بازرسى و اپراتور آموزش دیده و مجرب همراه باشد و عدم دقت در انتخاب و استفاده از هر یک از این موارد منجر به شکست خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کارایی ماستیک پلی یورتان کارایی ماستیک پلی یورتان, چسب ماستیک VICKERS

 برخی پلی یوریا های موجود در بازار از نوع هیبریدی یعنی ترکیب پلی اوره و پلی اورتان هستند. این نوع پلی یوریا ها از نظر سایر خواص مثل مقاومت در برابر ضربه، ترک خوردن، سایش و غیره مشابه پلی یوریای خالص یکسان عمل می‌کنند، تنها تفاوت در عایق رطوبتی بودن آنها است. پلی یوریا برای عایق رطوبتی بودن حتما باید خالص باشد. در قدیم از ماده ای به نام قیر برای عایق ضد آب استفاده می‌شد. قیر ماده ای سیاه رنگ مبتنی بر آسفالت بود که به عنوان عایق رطوبتی در سطوح جاده‌ها، سقف منازل، کف استخر ها و غیره استفاده می شد. با ورود به قرن بیستم و پیشرفت تکنولوژی مواد دیگری به عنوان عایق رطوبتی به بازار عرضه شدند. از نمونه این عایق های رطوبتی می‌توان به فایبرگلاس، رنگ، وینیل استر و اپوکسی اشاره نمود.