سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های اجرای عایق نانو نوین در سطوح

نظر

روش های اجرای عایق نانو نوین در سطوح : امروزه با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می‌شود که در عایق سازی ساختمان‌ها نیز گزینه‌های مختلفی پیش رو قرار داشته و افراد می‌توانند از انواع مختلف این عایق‌ها استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین آن‌ها عایق های نانو بوده که به بازار معرفی شده است. این عایق‌ها شامل عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق رطوبتی، عایق ضد تشعشع و عایق ضد خوردگی می‌شود. لازم است بدانید این نوع عایق از مواد پلیمری با فناوری نانو تولید شده به طوری که در فناوری نانو مواد مختلفی با یکدیگر ترکیب شده و عایقی با طول عمر بالا به دست آمده است.

روش های اجرای عایق نانو نوین در سطوح

به طور کلی در خصوص روش اجرای این دسته از عایق ها باید گفت که یکی از مزایای استفاده از این عایق‌ها همین اجرای آسان آن بوده به طوری که می‌توان این عایق‌های مقرون به صرفه را به راحتی با برس، غلطک و اسپری بدون فشار نصب کرد. برای عایق کاری با این تکنولوژی پیشرفته به هیچ‌گونه وسیله یا اقدام ایمنی خاصی نیاز نبوده و این نوع عایق بر خلاف دیگر محصولات عایق با سطح زیرین خود به خوبی پیوستگی ایجاد می‌کند. عایق رنگ نانو پلیمر از جدید ترین عایق های حرارتی نانو که به بازار آمده است. در بین همه عایق های مورد استفاده در بازار از عملکرد بهتری در مقابل حرارت بالا برخوردار است. شما می توانید علاوه بر دمای همرفتی، برای جلوگیری از گرمایی که به وسیله تشعشعات منتقل می شود هم روی این عایق حساب کنید. دیگر امتیاز این نوع عایق در انعطاف پذیری آن هین اجرا خودش را نشان می دهد، شما می توانید در ساختمانی مسکونی که ساکنینی در آن مشغول زندگی هستند عملیات عایقکاری را انجام دهید. لازم به ذکر است که برای استفاده از آن به هیچ گونه تغییر در شکل و نمای ساختمان احتیاج نیست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, پوشش آب بندی نانو

عایق رطوبتی نانو Nano waterproofing پلیمر ، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیر داشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد. نم با نفوذ در ذرات میکروسکوپی و مولکولی مواد باعث تخریب و تضعیف مصالح ساختمانی می گردد. به روش هایی که با آنها بتوان از ورود آب به محل مورد نظر ممانعت کرد، عایق کاری گفته می شود. عایق نانو هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود.