سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید محصولات نانو واترپروف نما در جهانشهر

نظر

خرید محصولات نانو واترپروف نما در جهانشهر : مقاوم سازی و ضد آب کردن سطوح بیرونی ساختمان با نمای سنگی شامل بند کشی نمای ساختمان، پر کردن فاصله بین سنگ ها با ملات همرنگ جهت جلوگیری از نفوذ آب به سطح نما نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان باعث ایجاد مشکلات فراوانی در سطح نما و داخل سطوح ساختمانی می شود. نفوذ رطوبت به ساختمان علاوه بر ایجاد تغییر ظاهر بر روی سطح متریال نما با عث باد کردن و تخریب نازک کاری لایه های نازک کاری داخل ساخنمان می شود که علاوه بر ایجاد هزینه های بالاسری  که بعضا خرابی ها و مشکلات عدیده ایی را به وجود می آورد. بسیار دیده شده است رطوبت نفوذ کرده به داخل ساختمان و باد کردن گچ و یا مصالح نازک کاری داخلی منجر به تخریب و کنده کاری های بسیاری برام ترمیم آن ناحیه می شود که مشکل اینجاست که مشکل بطورکامل حل نمی شود و با اولین نفوذ مجدد همان وضعیت قابل تصور خواهد بود.

خرید محصولات نانو واترپروف نما در جهانشهر

بدین منظور راهکارهای بسیاری جهت آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان ارائه شده است که یکی از اصولی ترین و کارآمد ترین و کم هزینه ترین روش ها استفاده از ماده واتر پروف نما یا محافظ نما می باشد. واتر پروف نما یا محافظ نما ماده ایی تک جزئی است  که بصورت عمقی نفوذ می کند و تمام سوراخ های موئینه سطح بتن را اشباع می کند. محافظ نما یا واترپروف نما را می توان روی کلیه سطوح و کلیه مصالح موجود مورد استفاده برای نما اعم از بتنی، آجری، سنگهای مصنوعی، گرانیت و ...اجرا نمود. جهت عایق کاری بدون نیاز به تخریب موزاییک ، سنگ ،سرامیک و... در سطوح ساختمانی مثل پشت بام ، سرویس بهداشتی ، تراس ، آشپزخانه ، استخر و ... که علت  ایجاد نم و رطوبت در آنها از بین رفتن و تخریب بند (کاشی،سرامیک،سنگ و موزاییک) در اثر گذر زمان،اجرای بی کیفیت و یا استفاده از مواد شوینده اسیدی و شیمیایی، پوسیدگی ایزوگام ، قیر و یا عدم اجرای صحیح عایق های رطوبتی می باشد. جهت بند کشی انواع کاشی ،سرامیک، سنگ و موزاییک استفاده شده در کف ، پشت بام ،سرویس بهداشتی ،آشپزخانه ،تراس ،استخر ،گلخانه ها ،و... همچنین جهت بند کشی مصالح مورد استفاده در نماسازی ساختمان کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
پوشش اپوکسی ضد رطوبت پوشش اپوکسی ضد رطوبت, انواع عایق اپوکسی

محافظ نما یا واترپروف نما بر روی انواع مصالح ساختمانی جدید و قدیم قابل اجرا می باشد و قادر است نماهای موجود را در مقابل جذب و نفوذ آب و هوازدگی محافظت کند. محافظ نما یا واترپروف نما سطوح و نمای ساختمان را در برابر شوره زدن،و کلیه عوامل مخرب محافظت می نماید. کیت پروف نانو نمایی واترپروف نما یا محافظ نما بسیار ساده اجرا می شود و عمر بسیار طولانی دارد. محافظ نمای یا واترپروف نما مانع تنفس بتن نمی شود و همچنین در برابر مواد نمکی و چرخه های ذوب و انجماد مقاومت خوبی دارد. واتر پروف نما یا محافظ نما در برابر اشعه ماوراء بنفش (uv )مقاومت بالایی دارد و به علت خواص نانویی منحصر به فرد آن عمری برابر عمر سازه دارد.