سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق بندی خطوط لوله ها با نوار پرایمر

نظر

عایق بندی خطوط لوله ها با نوار پرایمر : این لوله ها در انواع مختلف چون نوارهای پرایمر دو جزیی که با نام نوار شرینکیبل شناخته میشود و یا نوارهای سرجوش گرم نوارهای راپینگ سرد در انواع برندهای داخلی و خارجی مختلف تولید میشوند. این نوارها در انواع مشکی و سفید موجود بوده که مشاوره ی فروش نمایندگی های معتبر فروش برای کاربرد بهتر این نوارها خریداران را راهنمایی خواهند کرد. این نوارها پس از نصب و اتصال کامل لوله های گاز و آب بر روی تمامی نقاط چون اتصالات، نقاط سرجوش و تمامی قسمت های خط لوله کشیده میشود. مقاومت دمایی این نوارها از منفی 20 درجه سانتی گراد تا 80 درجه سانتی گراد بوده و مقاومت فشاری و الکتریکی بسیار بالایی نیز دارا می باشند.

عایق بندی خطوط لوله ها با نوار پرایمر

از انواع این محصول برای عایق بندی خطوط لوله ها و افزایش مقاومت فیزیکی آن ها استفاده می شود و در انواع سفید و مشکی و سرجوش تولید می شود که اغلب برای لوله های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع نوار پرایمر به صورت چسب نواری است که روی لوله پیچیده می شود و به عنوان عایق حرارتی در مقابل سرما و گرما عمل می کند. انواع این محصول با نام های مختلف پرایمر شائیک، نوار سفید و سیاه شائیک، نوار خطی و نوار سرجوش گاهی روی رنگ پرایمر بسته می شود تا از لایه رنگ محافظت کند و از اتلاف انرژی بیشتر جلوگیری شود. انواع نوار پرایمر دارای کیفیت مرغوی و قیمت مناسب بوده، برای نوارکشی استاندارد لازم است 50 درصد از نوار اولیه روی 50 درصد از دور بعدی قرار بگیرد. با استفاده از این محصول به عنوان عایق، از اتلاف انرژی جلوگیری کرده، در مصرف انرژی صرفه جویی و همچنین هزینه های خود را کاهش می دهید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق دور لوله عایق دور لوله, انواع پوشش لوله

عایق بندی لوله های آب در مناطق در معرض دید خانه شما به چند دلیل ایده خوبی است. در آب و هوای سرد زمستانی، لوله های تامین آب که در معرض دیوارهای بیرونی یا فضاهای سرد قرار دارند ممکن است یخ بزنند، بترکند و خانه شما را دچار سیل کنند. بیش از یک خانواده شمالی برای تعطیلات زمستانی به جنوب رفته‌اند، اما وقتی یک لوله آب می‌ترکد، به یک ماهه کار پاکسازی و بازسازی بازگشته‌اند. نحوه عایق بندی لوله های آب یک عنصر کلیدی برای هر تلاشی برای زمستانی کردن لوله کشی در خانه است. عایق بندی لوله های آب نیز می تواند با جلوگیری از هدر دادن گرمای لوله های آب گرم به هوای اطراف، در هزینه های انرژی صرفه جویی کند.