سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مختلف درزگیرها برای عایق بندی درب و پنجره

نظر

انواع مختلف درزگیرها برای عایق بندی درب و پنجره : این عمل توسط نیروی ماهر کار در ارتفاع به کمک طناب محکم صورت می گیرد. با توجه به قوی بودن چسب، تنها باید پوشش روی چسب برداشته شود و نوار به درزهای داخلی پنجره چسبانیده شود. استفاده از لاستیک مخصوص درب و پنجره باعث افزایش عایق بندی می گردد و در برابر نفوذ آب ،باران، گرما، سرما به داخل ساختمان محفوظ نگه می دارد. اما نوع لاستیک درزگیر در پنجره های دو جداره باعث مقاومت پنجره در برابر نور خورشید، اختلاف دمایی بالا، اکسید شدن در برابر هوا و ..می باشد. این نوع لاستیک دارای با کیفیت ترین مواد خام، پروپلین اتیلن دین مونومر می باشد.

انواع مختلف درزگیرها برای عایق بندی درب و پنجره

چسب های سیلیکونی دارای قابلیت چسبندگی و درزگیری عالی می باشند و سریع خشک شده و از نوع ضد آب هستند در برابر نفوذ باران و برف مقاوم می باشند. این چسب ها در برابر اشعه ی یو وی دارای استقامت بالایی می باشند .استفاده از پنجره ی دوجداره ی آلومینیومی یکی از مطمئن ترین راه برای عایق بندی و کنترل هوای درون ساختمان می باشد. از چسب رزین به علت خاصیت چسبندگی بالا و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برای عایق کاری و آب بندی پنجره های قدیمی استفاده می شود.اما از چسب های ماستیک، پلی اورتان، سلیکون هم برای درزگیری پنجره استفاده می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزگیر پنجره درزگیر پنجره, بهترین محصولات درزگیری

درزگیرها دارای مدل های مختلفی از قبیل فوم ، وینیل ، رزین و انواع دیگر می باشند. با توجه به نیاز و نوع درب و پنجره می توان نوع درزگیر را انتخاب نمود . مدل های وینیلی و رزینی برای انواع درزها و تمام فصول ، کاربرد دارند .باز کردن و تعویض آنها نیز به راحتی امکان پذیر است. درب و پنجره های قدیمی با گذشت زمان آسیب بیشتری می بینند و عایق بندی آنها نیز کمی مشکل تر است .درگیرهای فومی برای این مدل درب و پنجره ها گزینه مناسبی می باشند. فشردگی بافت این نوع درزگیرها ، قابلیت پوشش دهی بسیار از مزایای این نوع عایق است. این درزگیرها می توانند درزها را همیشه بسته نگه دارند. در هر چهار طرف قاب درب و پنجره می توان از درزگیر فومی استفاده کرد. در پشت اغلب این نوع درزگیرها چسب وجود دارد تا با چسبیدن بر روی سطح مورد نظر ، از ورود و خروج هوا و اتلاف انرژی جلوگیری کنند.