سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق بندی پشت بام موزاییکی با مواد نانو

نظر

خدمات عایق بندی پشت بام موزاییکی با مواد نانو : سطوح پشت‌ بام‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود که عمدتا‌ً از جنس بتن است. سطح بتن پس از عایق‌کاری به جهت زیبایی کار روی آن را با موزاییک یا سنگ می‌پوشانند. در بسیاری از موارد از ایزوگام به‌عنوان محصول عایق‌بندی استفاده می‌کنند و ایزوگام به‌عنوان لایه نهایی پشت‌بام می‌ماند.

خدمات عایق بندی پشت بام موزاییکی با مواد نانو

این نوع از عایق نانو، دارای انعطاف پذیری و چسبندگی بالا به سطوح مختلف می‌باشد و در برابر عوامل محیطی، اشعه UV، رطوبت و مایعات، نوسانات جوی و دمایی، ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. عایق دو جزئی، دچار تغییر رنگ و ظاهر نمی‌شود و به متعادل سازی انرژی ساختمان کمک می‌کند؛ بنابراین، در هزینه‌های آب بندی و ترمیم عایق صرفه جویی می‌شود. شایان توجه است که از این محصول می‌توان جهت آب بندی بخش‌های مختلف ساختمان مانند پشت بام، دیوار، تراس، نما، عایق کاری حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزبندی پشت بام درزبندی پشت بام, عایق های درزبندی بام

مزایای استفاده از عایق نانو پشت بام :

1. قدرت پوشانندگی بالا با توجه به قابلیت انعطاف پذیری عایق نانو

2. جلوگیری از ایجاد قارچ، شوره، کپک و باکتری

3. مقاومت در برابر اشعه فرابنفش و عدم تغییر رنگ عایق

4. قابل اجرا بر روی سطوح مختلف و ترمیم کننده عایق‌های آسیب دیده

5. سهولت در اجرا با ابزارآلاتی مانند قلم مو و پیستوله

6. سبک بودن و چسبندگی عالی به سطوح

7. قابل ترکیب با مواد رنگی

8. مستحکم بودن در برابر نوسانات دمایی و جوی

9. مقاومت بالا در برابر مواد شیمایی و اسیدی

10. مقاوم بودن در برابر فشار، ضربه، خوردگی و فرسایش

11. آبگریز کردن سطوح و عدم نیاز به شست و شوی مکرر

12. استحکام بخشیدن به ساختمان

عایق بندی با مواد مرغوب و با کیفیت برای آب بندی پشت بام مسئله مهمی است. اگر هنگام کف سازی پشت بام با موزاییک، عایق کاری به صورت اصولی و با توجه به نکات مهم انتخاب عایق و اجرای آن صورت نگیرد، ممکن است آسیب و خسارات جبران ناپذیری به سقف وارد شود. این خسارات ممکن است شامل مواردی از جمله نم زدگی سقف، نفوذ رطوبت و از بین رفتن بافت مصالح باشد؛ بنابراین، استفاده از عایق نانو می‌تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از آسیب‌های جدی باشد. عایق بندی پشت بام موزاییکی با مواد نانو، کمک می‌کند تا پشت بام دچار نشتی آب نشود و موزاییک ها دچار لق شدگی، پوسیدگی، ایجاد شکاف و تغییر رنگ نشود. با استفاده از عایق نانو برای آب بندی پشت بام موزاییکی، دیگر نگران تخریب شدن آن نخواهید بود؛ زیرا مواد نانو در برابر تغییرات دمایی، اشعه خورشید، مواد شیمیایی و اسیدی، فشار، انبساط و انقباض مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد.