سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای عایق کاری سقف های زیر شیروانی با مواد جدید

نظر

مزایای عایق کاری سقف های زیر شیروانی با مواد جدید : سقف های شیبدار به دو دسته سرد و گرم طبقه بندی می شوند و این بسته به محل قرارگیری عایق حرارتی دارد. در صورتی که عایق حرارتی بر روی سقف طبقه زیرین زیر شیروانی نصب شود آنرا سرد می نامند به این خاطر که در این حالت اتاق زیر شیروانی عایق نبوده و نسبت به سایر قسمت های ساختمان سرد می باشد. در حالتی که عایق حرارتی در خود سقف شیبدار بکار رود اتاق زیر شیروانی نیز مانند سایر قسمت ها دمای مطلوبی داشته و در مصرف انرژی کاهش بیشتری مشاهده خواهد شد. عایق حرارتی xps را میتوان برای سقف های شیبدار گوناگون اعم از پوشش های سفالی، تایلهای ورقی قیری با سنگریزه های معدنی (شینگل، باردولین)، ورق های قیری با الیاف طبیعی (آندولین و آندوویلا) و غیره استفاده کرد و آنها را عایق کاری کرد.

مزایای عایق کاری سقف های زیر شیروانی با مواد جدید

امروزه مصرف بهینه انرژی یکی از مسائل مهمی است که در ساختمان‌سازی مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل عایق کردن ساختمان از نظر حرارت و دما از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از عایق در این سقف‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، سبب کاهش هزینه‌های مصرف انرژی نیز می‌شود. با توجه به نکات گفته شده، شما باید در هنگام نصب و اجرای سقف شیروانی، عایق‌ بندی سقف را نیز به وسیله متریال‌هایی از جمله پشم شیشه پتویی، فوم‌های یونولیتی، پلی‌اتیلن و پلی‌اورتان انجام دهید. استفاده از این متریال‌ها سبب عایق شدن سقف در برابر حرارت و برودت می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صدای سقف شیروانی عایق صدای سقف شیروانی, انواع عایق سقفی در کرج

چرا عایق کاری سقف های شیروانی مهم است؟

  • هدف اصلی در پیاده سازی یک سقف، مراقبت از مال و جان افراد ساکن در آن مکان است. بنابراین حفاظت از آن به معنی حفاظت از دارایی های افراد در مقابل آب و با و … است.
  • آب باران، می تواند منجر به لایه لایه شدن سطح سقف و آسیب شدید آن شود. یکی از ارکان مقاوم سازی ساختمان، جلوگیری از خسارات ناشی از نشت آب می باشد. از آنجا که در بیشتر موارد نمی توان ترک ها را دید، بایستی از عایق بندی سقف شیروانی استفاده کرد.
  • اگر سقف شیروانی به صورت بهینه ای عایق بندی شده باشد، هیچ راهی برای ایجاد ترک و ورود آب که ممکن است تمام خانه را تحت تاثیر قرار دهد، وجود ندارد.
  • دلیل اصلی استفاده از عایق بندی سقف شیروانی صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها است. ضد آب بودن ساختمان شما را از پرداخت هزینه برای تعمیرات مکرر و نگهداری آن بی نیاز می کند. اگر سقف شیروانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، حتی در صورت آتش سوزی نیز لازم نیست نگران تهویه هوا باشید.