سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق های رطوبتی در پی سازه ها در کرج

نظر

اجرای عایق‌ های رطوبتی در پی سازه ها در کرج : بتن عایق یکی دیگر از گزینه‌ هایی است که برای عایق کاری ساختمان به کار برده می‌شود. اگرچه این مورد یک موضوع کاملاً تخصصی است، اما بلوک‌های بتنی عایق واقعاً می‌توانند هدر رفت دمای داخلی ساختمان را کاهش دهد. این نوع عایق برای ساخت‌و ساز سازه‌ های بتنی، برای کشیدن دیوارهای نهایی و یا بازسازی و تغییر دکوراسیون یک سازه ایده آل است. بلوک‌های بتنی عایق دارای یک صفحه فوم هستند که در داخل دیوار یا خارج از آن قرار می‌گیرد. اگر از بلوک‌ های بتونی عایق به شکل درست استفاده شود، می‌تواند به میزان 10 برابر در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

اجرای عایق‌ های رطوبتی در پی سازه ها در کرج

عایق‌ های رطوبتی را می‌توان یکی از مهم‌ترین انواع عایق ساختمانی دانست که استفاده از آنها در قسمت‌های مختلفی همچون سقف و کف ساختمان بسیار ضروری و لازم است و نباید به‌هیچ‌عنوان نادیده گرفته شوند. درصورتی‌که از عایق‌ های مناسب برای ساختمان‌ها استفاده نشود ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان می‌توان خسارت‌ ها و آسیب‌ های مختلفی ایجاد کند.

  • عایق‌های پرایمری که در حقیقت آسترهایی از نوع قیر، رزین و افزودنی‌های مختلف هستند که قابلیت چسبندگی بالا، اشتعال‌پذیری خیلی کم، رنگ‌پذیری عالی و نصب ساده‌ای دارند.
  • عایق‌های پلیمری که از انواع عایق ساختمانی بوده و از خاصیت حرارتی و رطوبتی برخوردار هستند فقط با استفاده از اسپری کردن آنها به سطوح مختلف باعث ایجاد عایق می‌شوند. این عایق‌ها مقاومت بالایی داشته، با محیط‌ زیست سازگار بوده و از طول عمر بالایی برخوردارند. 
  • عایق‌ های رطوبتی قیر و گونی که سنتی‌ترین نوع عایق رطوبتی بوده و به علت چسبندگی بالا و آب‌گریزی عالی و همچنین مقاومت در برابر اسید، باز و نمک‌ها در بخش‌های مختلفی از ساختمان استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بتن در کرج عایق بتن در کرج, عایق کاری سطوح بتنی

  • ایزوگام که استفاده‌های متعددی دارند و نصب بسیار ساده‌ای دارند.
  • عایق‌های پیش‌ساخته که از مواد مختلفی همچون قیر، پلیمر، پلی‌اتیلن و … ساخته شده و در قسمت‌های پی و بام ساختمان استفاده می‌شوند و وزن کم و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. دیوارهای تری دی پانل در ساخت آنها از یونولیت استفاده می‌شود در کنار استفاده به‌عنوان دیوار می‌توانند یک عایق رطوبتی مناسب نیز باشند
  • عایق‌های رطوبتی نانو که از مواد پلیمری بر پایه آب تولید شده‌اند و معمولاً در بام، نما، کاشی و قسمت‌های چوبی ساختمان استفاده می‌شوند. وزن کم، مقاومت بالا در برابر آتش، بهداشتی بودن، عمر طولانی، عدم داشتن عوارض شیمیایی و … از مهم‌ترین مزایای این عایق‌ها هستند.

یکی از دغدغه‌های اساسی افرادی که در شهرهایی با رطوبت بالا و بارش مدام برف و باران زندگی می‌کنند، نم و رطوبت هوا است که به ساختمان نفوذ می‌کند و در برخی موارد موجب باد کردن گچ دیوار، پوسیدگی، ترک و زرد شدن دیوار می‌شود و در موارد دیگر نفوذ رطوبت بسیار زیاد موجب ایجاد کپک و سبزی در گچ‌های سقف و دیوار و ایجاد بوی نامطبوع می‌شود که علاوه بر از بین بردن زیبایی داخلی خانه، برای سلامت فرد نیز ضرر دارد.