سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق کاری دیوار بتنی ساختمان ضد آب

نظر

اجرای عایق کاری دیوار بتنی ساختمان ضد آب  : برای عایق کردن دیوارهای باران گیر بهترین نوع عایق، استفاده از عایق نانو اکریلیک به منظور آب بندی دیوارهایی است که در معرض بارش مستقیم باران هستند و رطوبت زیادی را جذب می‌کنند. در صورت عدم استفاده از عایق ‌رطوبتی بر روی دیوارهای باران گیر، این دیوارها نم داده و ساختمان دچار نشست می‌شود. این نوع عایق به دلیل خاصیت کشسانی که دارد ترک‌های موجود در سطوح را کاملا پوشش می‌دهد و حتی به کاهش ترک دیوار پس از اعمال عایق هم کمک می‌کند.

اجرای عایق کاری دیوار بتنی ساختمان ضد آب

بتن ضد آب ساختاری ضد آب با دوام و سالم است که برای ساخت و ساز استفاده می شود. برای افزایش نفوذ ناپذیری بتن، باید مواد افزودنی ضد آب اضافه شود. با این حال، طراحی و ساخت سازه بتونی ضد آب یک رویکرد سیستم است و بتن ضد آب تنها یکی از عناصر این امر است. نفوذ ناپذیری آب با تحقق الزاماتی که نفوذ پذیری آب بتن، اتصالات، قطعات نصب و ترک را محدود می کند، تعیین می شود. در گذشته معمولاً فقط پشت بام خانه ها را عایق کاری می کردند، در صورتی که با بارش باران و وزش باد به مرور زمان امکان نفوذ رطوبت و نم به دیوار های ساختمان نیز بالا بوده، لذا استفاده از عایق های رطوبتی در دیوار های خارجی سازه ها بسیار حائز اهمیت می باشد. قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی با توجه به نوع کیفیت آن متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی عایق های رطوبتی جدید تولید شده ی داخلی با توجه به کیفیت خوبی که دارند، از قیمت متناسبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است این عایق های دیواری که معمولاً از مواد پلیمری تهیه می شوند، علاوه بر اینکه دیوار ها را در برابر رطوبت و باران عایق کاری و آب بندی می کنند، جهت مطلوب بودن نمای ساختمان در رنگ های متفاوتی تولید و روانه ی بازار می گردند تا خریداران با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری دیوار سازه عایق کاری دیوار سازه, انواع عایق دیواری

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این نوع رنگ عایق رطوبتی، غلظت بالا این محصول است که باعث ایجاد پوشش کامل ترک‌های مویی سطح دیوار می‌گردد و نیازی برای بتونه‌کاری ترک‌های مویی نیست ولی می‌بایست ترک‌های عمقی را با بتونه مخصوص نما (بتونه الاستیک) در یک یا دو مرحله بپوشانید. از خواص دیگر این عایق قدرت کشسانی و انعطاف‌پذیری این عایق است که باعث می‌شود در برابر تغییر دمای هوای گرم و سرد شدن‌ها و یخ‌زدگی‌ها مقاومت بالایی از خود نشان داده و پوسته شدن و ترک خورد کاملاً منتفی گردد.