سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری حرارتی انواع لوله های ساختمانی و صنعتی

نظر

عایق کاری حرارتی انواع لوله های ساختمانی و صنعتی : عایق کاری لوله‌ آب یکی از اقدامات مهم در هنگام ساختمان‌سازی است و باعث کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از مصرف بی‌ رویه انرژی می‌شود. عایق کاری لوله‌های آب به‌واسطه عایق نانو، عایق پلیمر، عایق حرارتی و عایق رطوبتی انجام می‌شود. در این صفحه از سایت پارسیک می‌خواهیم درباره عایق کاری لوله ها، آب بندی لوله های فاضلاب بدون تخریب، خمیر آب بندی لوله و عایق کاری لوله‌ های آب سرد و گرم صحبت کنیم. همراه ما باشید. یک راه متداول برای محافظت از لوله ها عایق بندی سنتی لوله است. این نوع عایق در بسیاری از مواد مختلف موجود است، از جمله فوم انعطاف پذیر با نوار پشتی لاستیکی، عایق لوله فوم و فویل، پوشش لوله حباب دار، پنبه طبیعی با پشت فویل و نوار عایق لوله لاستیکی. فوم عایق لوله ای به راحتی نصب می شود و برای عایق کاری با طول های کوچک لوله یا بخش هایی که در آن خمیدگی های زیادی وجود دارد مناسب است.

عایق کاری حرارتی انواع لوله های ساختمانی و صنعتی

عایق حرارتی به پوششی گفته می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد. حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود. از عایق حرارتی در مکان های مختلف برای جلوگیری از انتقال گرما استفاده می شود، از جمله دیوارها، سقف، پوشش لوله های آب گرم و سرد و کف ساختمان. خرید و نصب عایق در مرحله اول ممکن است کمی هزینه بردار باشد، اما در طولانی مدت منجر به صرفه جویی در هزینه ها شده و صرفه اقتصادی در بر خواهد داشت. پوشش قسمت های مختلف ساختمان با عایق حرارتی منجر به صرفه جویی 50 درصدی مصرف سوخت و انرژی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله عایق کاری لوله, انواع پوشش عایق لوله

 ویژگی هایی که یک عایق حرارتی خوب:

  • مقاومت حرارتی بالا
  • مقاومت فشاری ایده آل
  • عدم رشد قارچ و کپک
  • مقاومت در برابر نم و رطوبت
  • داشتن چگالی بالا
  • فشار و اشعه ماورای بنفش مقاومت بالایی
  •  از لحاظ شیمیایی خنثی باشد و در برابر عوامل خارجی واکنش ندهد
  • در مقابل حرارت و گرمای زیاد چروک نشود
  • عمر مفید و بالایی داشته باشد

انتخاب یک عایق حرارتی مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای محیط صورت می گیرد. ضخامت عایق باید به اندازه ای باشد که با حداقل میزان ممکن بتواند هدر رفت انرژی را کاهش دهد. در حال حاضر عایق حرارتی که به بازار عرضه می شوند به صورت تخته ای، فله ای، نواری، لحافی، لوله ای و آجری می باشند.