سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پوشش های ضد آب و آبگریز نما نانو شیری

نظر

فروش پوشش های ضد آب و آبگریز نما نانو شیری : همان طور که گفته شد عایق های نانو با موادی از جنس پلیمر ساخته شده که توسط تکنولوژی نانو تغییراتی در سطوح ظاهری اتم های آن صورت می گیرد. در نتیجه عایقی با کیفیت بالا در اختیار ما قرار می گیرد. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح مولکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق رطوبتی می گردند. به همین دلیل عایق نانو، نسبت به سایر عایق های رطوبتی مقرون به صرفه تر می باشد. ماده پایه بکار رفته در این محصول رزین های آکرلیک می باشد. عایق نانو، یکی از بهترین مواد برای جایگزینی عایق های سنتی مانند ایزوگام است. در واقع این عایق پوششی است متشکل از مواد پلیمری و لاستومری برپایه آب، که پس از عایق کاری روی سطوح  و خشک شدن عایق،سطوح کاملا آب بندی می شود.

فروش پوشش های ضد آب و آبگریز نما نانو شیری

همچنین پوشش های ضد آب و آبگریز نما، باعث ایجاد خاصیت تمیز شوندگی آسان در سطح نما می شوند. با استفاده از پوشش های نانو نما، سطح نما ضد آب و آبگریز شده و قطرات آب نمی توانند بر روی سطح پخش شوند و به صورت قطره سر می خورند و  آلودگی ها و لکه ها را پاک می‌کنند. بنابراین نیازی به استفاده از روش‌های مختلف و صرف هزینه های فراوان برای نماشویی نیست. با خرید عایق نانو نما و اجرا بر روی انواع نما، خاصیت آسان تمیزشوندگی را به آنها می توان افزود. عایق های رطوبتی دکترنانو ، بسیار با کیفیت، سبک و دارای وزن کم می باشند و به راحتی و با کم ترین هزینه اجرا خواهند شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, انواع مواد عایق بندی

عایق‌های نانو در موارد زیر کاربرد دارند:

  1. پل‌های ماشین رو
  2. سرویس بهداشتی، استخر، نمای ساختمان، پشت بام و کف ساختمان
  3. مخازن ذخیره آب آشامیدنی
  4. عایق بندی حوضچه‌های پرورش ماهی
  5. عایق کاری آبنما و غازهای مصنوعی
  6. کف کارخانه‌ها و فروشگاه‌ها.

عایق نانو رطوبتی بیشترین استفاده را در استخر‌ها و سقف خانه‌ها دارد. این عایق صد در صد ضد آب است و مزیت مهم این عایق نصب آسان آن است که دیگر خطرات و سختی نصب ایزوگام‌های قدیمی را ندارد. نکته قابل توجه آن است که برای ایزوگام‌های قدیمی توصیه می‌کنند که آب یا برف روی سطح آن نماند زیرا رطوبت را از خود عبور می‌دهند. اما در این عایق رطوبتی تمامی این مشکلات برطرف شده است. این عایق از دوام و طول عمر بسیار بالایی نیز برخوردار است.