سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد ماستیک قیری گرم اجرا در انواع سطوح

نظر

کاربرد ماستیک قیری گرم اجرا در انواع سطوح : ماستیک گرم ریز یک ترکیب پیتومن رابر است که تا حالت سیالیت گرم شده و برای درزگیری درزهای انبساط و اجرایی مصرف می شود. یکی از انواع ماستیک های شرکت کلینیک بتن ایران که برای پر نمودن و آب بندی درزهای انبساط و ژوئن ها و ... به صورت گرم ریز مورد استفاده قرار میگیرد، ماستیک قیری گرم اجرا می باشد. در بیاینی واضح تر ماستیک پایه قیری با اجرای گرم یک نوع پر کننده تک جزئی بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمر می باشد که کاربردهای متنوعی دارد. ماستیک گرم اجرا در انواع مختلف و کاربردهای فراوان وجود دارد.

کاربرد ماستیک قیری گرم اجرا در انواع سطوح

یکی از ارکان مهم در کفسازی ایجاد درزهای انبساطی در قسمت های بزرگ یا در بیانی واضح تر در کف های بزرگ می باشد. باید بدانید که بتن ریزی یکپارچه و ایجاد کف های بزرگ کار صحیحی نبوده و این امر دچار ضعف سازه ای و ترک خوردگی خواهد شد. پس از این رو لازم است که کف های بزرگ ایجاد شده را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و پس از انجام قالب بندی، بتن ریزی شود. حال می بایست با استفاده از ماده ای میان درزهایی که بین قطعات کوچکتر ایجاد شده را پر کرد تا پس از خشک شدن انعطاف پذیری و الاستیسیته مناسبی داشته باشد. همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، درزهای ایجاد شده در بین قطعات کوچک کف با استفاده ماستیک قیری با اجرای گرم پر خواهد شد. همین امر موجب شده تا نام دیگر این نوع ماستیک ها به ماستیک درزبند قیری گرم اجرا نیز معروف باشند. ماستیک گرم اجرا با حرارت غیر مستقیم تا 160 درجه به حالت مایع در می آید و می توان آن را داخل درز یا سطح مورد نظر تزریق نمود و پس از سرد شدن کاملا سفت می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک قیری گرم چسب ماستیک قیری گرم, عایق های چسبی قیری درزبندی

ماستیک گرم اجرا یک نوع عایق رطوبتی است که به عنوان یکی از مصالح ساختمانی برای آب بندی کردن منافذ، ترک ها و درزها ی سازه ها کاربرد دارد. به علت ویژگی هایی که دارد در صنعت ساخت و ساز از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار هست و شما می‌ توانید برای انواع سطوح بتنی، چوبی، فلزی و آسفالتی آن را اجرا کنید. از مزایای ماستیک گرم اجرا، می توان به چسبندگی مناسب به بتن و سنگ، قابلیت اجرا در سطوح عمودی، افقی و انعطاف پذیری مناسب، اشاره نمود. همچنین مقاومت و پایداری مناسبی در برابر تغییرات دمایی، رشد باکتری و جلبک دارد. استفاده از این ماستیک هزینه های لایروبی را کاهش می دهد و روش اجرای آن از طریق حرارت دهی غیرمستقیم است که یه همین خاطر، «گرم اجرا» نامیده می شود.