سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت قیر وکیوم باتوم جهت عایق بندی

نظر

قیمت قیر وکیوم باتوم جهت عایق بندی : وکیوم باتوم ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره است و 70 درصد ماده اولیه نفت کوره نیز VB است، همچنین بالای 90 درصد تولید نفت کوره کشور در نیروگاه‌ها استفاده می‌شود. وکیوم باتوم ته مانده برج تقطیر در خلاء است به منظور تولید قیر وکیوم باتوم را در واحد تولید قیر (برج تولید قیر) تحت عملیات هوادهی قرار می دهند. دمای وکیوم باتوم در داخل برج تولید قیر 240 تا 320 درجه سانتی گراد است و عبور هوا از داخل وکیوم باتوم در این دما باعث می شود که یک فرآیند اکسایش اتفاق بیفتد و در نتیجه فرآیند هوادهی باعث می شود خواص ته مانده بهبود یابد.

قیمت قیر وکیوم باتوم جهت عایق بندی

نفت خام در پالایشگاه بوسیله برج های تقطیر به اجزا سازنده اش تبدیل می شود و مواد سازنده نفت خام با توجه به تفاوت نقطه جوش در قسمت های مختلف برج از یکدیگر جدا می شود. در فرآیند تقطیر اولیه (تقطیر در فشار محیط) مقداری مواد سنگین در ته برج باقی می ماند که این مواد به برج های تقطیر در خلأ منتقل می شود و بوسیله روش تقطیر در خلأ اجزاء مختلف آن جداسازی می شود. باقی مانده این برج که به وکیوم باتوم معروف است برای تولید قیر استفاده می گردد. به منظور تولید قیر وکیوم باتوم را در واحد تولید قیر (برج تولید قیر) تحت عملیات هوادهی قرار می دهند. دمای وکیوم باتوم در داخل برج تولید قیر 240 تا 320 درجه سانتی گراد است و عبور هوا از داخل وکیوم باتوم در این دما باعث می شود که یک فرآیند اکسایش اتفاق بیفتد و در نتیجه فرآیند هوادهی باعث می شود خواص ته مانده بهبود یابد. مهم ترین اثری که دمیدن هوا بر روی وکیوم باتوم دارد، تبدیل شدن مولکولهای سبک مالتن به مولکول های سنگین تر یعنی آسفالتن است. این تبدیل باعث کاهش درجه نفوذ قیر و  افزایش نقطه نرمی قیر می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد قیر امولسیون کاربرد قیر امولسیون, درزگیری با قیر امولسیون

وکیوم باتوم ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره است و 70 درصد ماده اولیه نفت کوره نیز VB است، همچنین بالای 90 درصد تولید نفت کوره کشور در نیروگاه‌ها استفاده می‌شود. وکیوم باتوم ته مانده برج تقطیر در خلاء است به منظور تولید قیر وکیوم باتوم را در واحد تولید قیر (برج تولید قیر) تحت عملیات هوادهی قرار می دهند. دمای وکیوم باتوم در داخل برج تولید قیر 240 تا 320 درجه سانتی گراد است و عبور هوا از داخل وکیوم باتوم در این دما باعث می شود که یک فرآیند اکسایش اتفاق بیفتد و در نتیجه فرآیند هوادهی باعث می شود خواص ته مانده بهبود یابد.