سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های عایق کاری انواع سیستم های موتورخانه

نظر

روش های عایق کاری انواع سیستم های موتورخانه : یکی از اصلی ترین موارد استفاده از مواد عایق در لوله ها و دیگ های بخار و سیستم های گرمایشی، جلوگیری از انتقال گرما به محیط سرد بیرون می باشد. عدم اجرای صحیح این کار در نهایت منجر به هدر رفت انرژی و افزایش هزینه های اقتصادی و عدم دریافت کارایی مناسب از دستگاه مورد نظر می باشد. به همین دلیل لازم است به روش های مختلف این عایق کاری انجام شود. از رایج ترین انواع عایق های حرارتی می توان به عایق های نسوز اشاره نمود که مقاومت بالایی در محیط های بسیار گرم دارند. پشم شیشه، پشم سنگ، عایق های سرامیکی و سلولزی و عایق های نانو و الاستومری همگی از جمله گزینه هایی عایق های مورد استفاده برای ممانعت از هدر رفت حرارت در تاسیسات می باشند.**>

روش های عایق کاری انواع سیستم های موتورخانه

علاوه بر این، برخی از مواد عایق مایع نیز در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرند که به صورت رنگ و سیمان می باشند. عایق های رنگی با پمپ های مخصوص روی سطح مورد نظر قرار گرفته و پس از خشک شدن سطح عایق می شود. هر یک از اجزای موتورخانه با توجه به ساختار خود نیازمند عایق کاری می باشد که در ادامه برخی از این اجزا را بررسی می کنیم:

عایق کاری منبع آب گرم موتورخانه :

یکی از دیگر بخش های تاثیر گذار در موتورخانه منبع کویلی یا منبع دوجداره موتورخانه است که نیاز به عایق کاری دارد. عایق کاری مناسب منبع کویلی دار و منبع دوجداره باعث جلوگیری از سرد شدن آب مصرفی ساختمان و استهلاک موتورخانه می شود. مهارت در عایق کاری باعث کیفیت خروجی بالاتری می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری موتور خانه ها

عایق کاری سیستم های برودتی و حرارتی :

چه سیستم های حرارتی و چه سیستم های برودتی نیاز به عایق کاری دارند. در صورتیکه دمای محیط و دمای آب عبوری از داخل لوله اختلاف داشته باشند و دمای مورد نظر آب در لوله برای ما اهمیت داشته باشد، سیستم نیاز به عایق کاری دارد. عایق کاری تمام سیستم های برودتی و حرارتی توسط تیم فنی مهندسی به فیکس به بهترین شکل صورت می گیرد.

عایق کاری کلکتور موتورخانه :

کلکتور وظیفه توزیع آب به سمت مصرف کننده ها را دارد. از دیگر اجزایی که می بایست عایق کاری به طور دقیق انجام شود، کلکتور موتورخانه می باشد. اجرای دقیق عایق کاری کلکتور موتورخانه باعث افزایش زیبایی موتورخانه می شود و همچنین از اتلاف حرارت و افزایش مصرف انرژی جلوگیری می کند.

عایق کاری کانال ها :

عایق کاری کانال ها دیگر قسمتی است که می بایست به صورت دقیق انجام شود. کانال های خروجی از هواساز ها و دستگاه های سردکننده و گرم کننده، می بایست به طور صحیح عایق کاری شود. البته برخی از شرکت ها کانال های پیش عایق شده تولید می کنند که باعث سرعت بخشیدن به اجرای کانال کشی می شود. اما در صورتی که نیاز به اجرای صحیح عایق کاری کانال ها دارید می توانید با به فیکس تماس بگیرید.