سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری کردن دیوارهای ساختمان در کرج تهران

نظر

عایق کاری کردن دیوارهای ساختمان در کرج تهران : امروزه گستردگی و تنوع عایق‌ ها بسیار افزایش پیدا کرده است. مواد به کار رفته برای عایق بندی دیوار جانبی با دیوارهای داخلی ساختمان متفاوت است. عایق‌های به کار رفته در کف و پشت‌بام بنا نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشند. بنابراین روزبه‌روز این صنعت به سمت تخصصی شدن پیش می‌ رود. عایق‌ ها از نظر جنس به دو نوع کلی تقسیم‌بندی‌ می‌شوند. نوع اول عایق پلیمری و مواد مصنوعی است و نوع دوم عایق معدنی و مواد طبیعی است. برای عایق بندی دیوار جانبی می‌توان از هر دو نوع عایق استفاده کرد. در انتخاب جنس عایق باید به تغییرات دمایی محیط، رطوبت منطقه و شدت سرما یا گرما دقت داشت.

عایق کاری کردن دیوارهای ساختمان در کرج تهران

کاربرد عایق حرارتی در ساختمان به منظور عایق کاری کردن آن باعث می شود که در میزان مصرف انرژی در ساختمان  35 تا 55 درصد صرفه جویی شود. این عدد با توجه به وضعیت عایق کاری مانند انتخاب عایق حرارتی با ضخامت مناسب و یا نوع مناسب متغییر است. انتخاب روش مناسب برای عایق کاری کردن دیوارهای ساختمان به عوامل مختلفی مانند وضعیت دیوارها، نمای خارجی ساختمان، هزینه عایق کاری و … بستگی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی دیوار ساختمان عایق حرارتی دیوار ساختمان, انواع پوشش رنگ دیوار

عایق‌های حرارتی ساختمان :

یکی دیگر از انواع عایق ساختمانی که استفاده‌های متعددی داشته و می‌تواند از انتقال انرژی حرارتی به محیط‌های مختلف جلوگیری کند، عایق‌های حرارتی هستند و اهمیت بسیار زیادی در صرفه‌جویی انرژی گرمایی در ساختمان‌ها دارند. این عایق‌ها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند.

  • عایق حرارتی فوم پلی یورتان که کمتر به‌عنوان عایق حرارتی استفاده می‌شوند. این عایق‌ها وزن کمی داشته، در برابر آتش مقاوم هستند و با محیط‌زیست سازگاری مناسبی دارند.
  • عایق حرارتی پلی استایرن یا انواع یونولیت دیواری و ورقه‌ای که در حقیقت می‌تواند به‌عنوان عایق ضد آب استفاده شوند اما در برابر حرارت نیز مقاومت خوبی دارند.
  • عایق حرارتی نانو که از انواع عایق ساختمانی بوده که امروزه استفاده‌های متعددی برای فضا‌های مسکونی، تجاری، مخازن، لوله‌های ساختمان و … دارند و قیمت مناسبی داشته و از مقاومت بالایی برخوردارند.
  • عایق حرارتی پشم‌شیشه یا فایبرگلاس که مدرن‌ترین و به‌روزترین نوع عایق حرارتی در سراسر جهان بوده و قیمت ارزان، وزن کم، نصب آسان و ایمنی بسیار خوبی دارند و در برابر حشرات و باکتری‌ها نیز مقاوم هستند.
  • عایق حرارتی پشم معدنی یا پشم سنگ که از سنگ‌های آتش‌فشانی ساخته شد و غیرقابل اشتعال هستند و از ایمنی بالایی برخوردارند.
  • عایق‌های حرارتی سلولزی که سازگاری بالایی با محیط‌زیست دارند که در حقیقت از مواد بازیافتی مانند کاغذ و … تولید شوند.