سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق رطوبتی پشت بام نانو در ساختمان

نظر

بهترین عایق رطوبتی پشت بام نانو در ساختمان : عایق رطوبتی جزء پر مصرف‌ترین پوشش‌هایی می‌باشد که در ساختمان‌سازی به کار می‌رود. از این ترکیبات می‌توان در قسمت‌های داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. معمولاً پیمانکاران برای کم کردن هزینه‌ها در ساختمان از عایق‌های رطوبتی استفاده می‌کنند اما این سؤال مطرح می‌شود که آیا می‌توان از عایق پشت بام ارزان نیز استفاده کرد؟ برای اینکه بتوانید عایق‌های رطوبتی پشت بام را در قیمت‌های مناسب و ارزانتری تهیه کنید مهم ترین چیز توجه به زیرسازی و آماده‌سازی سطح می‌باشد. داشتن بستری صاف و بدون ترک معمولاً باعث می‌شود تا عایق رطوبتی کمتری استفاده شود این امر سبب کاهش مصرف و پایین آمدن هزینه می‌شود. همچنین عایق رطوبتی نانو از پوشش‌ های کم مصرف می‌باشد که پرداخت هزینه برای خرید این عایق به صرفه خواهد بود.

بهترین عایق رطوبتی پشت بام نانو در ساختمان

بهترین عایق رطوبتی پشت بام استفاده از فناوری نانو می‌باشد؛ زیرا عایق رطوبتی نانو یکی از بهترین روش آب‌ بندی پشت بام است و زمانی که بر روی سطح ریخته می‌شود کاملاً جذب آن سطح شده و با اتصال محکمی که دارد به عنوان قسمتی از از ساختار سطح به عمق آن نفوذ می‌کند. از این آب بند می‌توان بر روی متریال‌های متفاوت استفاده کرد و برای استفاده از آن نیاز به کندن و خراب کردن سد نیست همچنین عایق رطوبتی نانو دوام بالایی دارد و باعث زیبایی سطح می‌شود. به جهت رقابت در قیمت، بعضا کالاهای نامرغوب باقیمت‌های ارزان همانند ایزوگام تولید و راهی بازار می‌گردد که بسیاری از مصرف‌کننده‌ها یا فروشگاه‌ها به جهت ارزانی کالا خریداری می‌نمایند. قیمت عایق رطوبتی با توجه به متریال استفاده‌شده در فرمولاسیون خود از سایر محصولات آب بندی کمی بالاتر است. ارائه قیمت پایین‌تر از عرف در این محصول نیز نشان‌دهنده کیفیت نامرغوب متریال اصلی استفاده‌شده در آن است که ماندگاری و کیفیت کار را تقریباً به صفر می‌ رساند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد اسپری قیر کاربرد اسپری قیر, انواع عایق قیری

برای خرید عایق رطوبتی پشت بام در قیمت مناسب و برای صرفه‌جویی در هزینه عایق پشت بام استفاده از عایق رطوبتی پشت بام را پیشنهاد می‌کنیم. خرید عایق رطوبتی از ما نسبت به شرکت‌ های دیگر کاری بسیار راحت می‌باشد و شما می‌توانید این خرید را به صورت آنلاین انجام داده و در مدت کوتاهی آن را دریافت کنید معمولاً قیمت عایق رطوبتی با در نظر گرفتن متراژ و نوع محصول تعیین می‌گردد. همچنین عایق رطوبتی نانو که یکی از بهترین روش آب بندی پشت بام می‌باشد را می‌توانید با قیمتی مناسب از پارسیک تهیه کنید.