سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و فروش انواع عایق رطوبتی پلیمری کرج

نظر

تولید و فروش انواع عایق رطوبتی پلیمری کرج : نفوذ رطوبت و بارندگی خسارات زیادی برای ساختمان ها به بار می آورد. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری برای رفع این مشکل، انواع عایق رطوبتی پلیمری ساخته شد که با کیفیت بالاتر و قیمتی مناسب تر، عایق کاری و آب بندی سطوح را انجام می دهد. انواع عایق رطوبتی پلیمری براساس مواد تشکیل دهنده و محل اجرای عایق رطوبتی پلیمری به دو دسته مهم برای تقسیم بندی انواع عایق رطوبتی تقسیم می‌شوند.

تولید و فروش انواع عایق رطوبتی پلیمری کرج

مهمترین مزیتی که عایق رطوبتی حرارتی دارد این است که در برابر نور خورشید می تواند ساختار خود را حفظ کند. ممکن است شما بخواهید از این محصولات برای پوشش دهی بام یک سازه استفاده کنید. لذا این موضوع فوق العاده اهمیت دارد که عایق رطوبتی مورد نظر بتواند در طول روز حرارت و اشعه های تخریب کننده نور خورشید را تحمل کند. با توجه به نوع کارکردی که این عایق ها دارند هیچگونه دگرگونی و تغییر ساختاری در بافت آن ها ایجاد نمی شود. به همین دلیل با تابش مستقیم نور خورشید شما شاهد جدا شدن این رنگ ها از سطح سازه، محو شدن آنها و همچنین خوردگی و تخریب لایه های رنگ نخواهید بود. عایق رطوبتی در درجه اول باید بتوانند سطح مورد نظر را در برابر رطوبت و دیگر سیالات محیطی عملاً نفوذناپذیر کند. زیرا اگر این پوشش ها چنین وظیفه ای نداشته باشند دیگر به عنوان عایق رطوبتی قابلیت استفاده ندارند. بنابراین اولین هدفی که در استفاده از این عایق ها دنبال می‌شود عدم تماس رطوبت و سیالات با سطح سازه مورد نظر می باشد. با توجه به آنکه عایق رطوبتی حرارتی تحت فرمولاسیون های خاص و منحصر به فرد طراحی و تولید شده است به خوبی می تواند این مسئولیت مهم را برعهده داشته باشد. به همین دلیل با اجرای اولیه آن ها می توانید این اطمینان را داشته باشید که سازه مورد نظر برای یک مدت طولانی بافت سالم خود را نگه می دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, انواع پوشش پلیمری

این عایق از مواد پلیمری تولید می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. استفاده از این محصول هیچ گونه آلودگی در محیط زیست ایجاد نمی کند. اجرای عایق پلیمری نیازی به حرارت ندارد و با پخش کردن یا پاشش آن بر روی سطوح اجرا می شود. از مزایای این مدل این است که می توان گوشه و کنار کنج ها را به صورت یکنواخت پوشش داد. عمر مفید عایق های پلیمری 20 سال است که نسبت به سایر عایق های رطوبتی بالاتر می باشد.